logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۶۰۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بخشدار مرکزی ابهر:

روستاهای ابهر ظرفیت اسکان مسافران نوروزی را دارند

روستاهای-ابهر-ظرفیت-اسکان-مسافران-نوروزی-را-دارند
بخشدار مرکزی شهرستان ابهر گفت: در شهرستان ابهر سه روستا قروه، ازناب و درسجین جزء روستاهای گردشگری شهرستان ابهر به حساب می‌آیند و همه روستاهای شهرستان ابهر پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.

مهدی واعظی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در شهرستان ابهر سه روستا قروه، ازناب و درسجین جزء روستاهای گردشگری شهرستان ابهر به حساب می‌آیند و همه روستاهای شهرستان ابهر پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در میادین اصلی این روستاها همه ساله سفره هفت‌سین چیده می‌شود، گفت: بحث تجهیز بوم‌گردی‌هایی که در روستاها وجود دارد همه ساله پیگیری می‌شود و در ایام نوروز روستای درسجین بیشترین مسافران و گردشگران را در خود جای می‌دهد و در سال‌جاری ۲ باب بوم‌گردی به شهرستان ابهر اضافه شده، و در شهرستان ابهر در مجموع ۱۵ باب بوم‌گردی وجود دارد.

واعظی با تأکید بر اجرای طرح اطلاع‌رسانی بابت جلوگیری از تخریب محیط زیست، گفت: در اجرای این طرح، توسط دانش‌آموزان و نهادهای مردمی اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد و با کمک دهیاران نیز کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

بخشدار مرکزی شهرستان ابهر گفت: سه روستای ابهر آمادگی پذیرش مهمانان و مسافران از شهرهای و استان‌های دیگر را دارد و ما هر ساله سه روز اول عید مراسم تکریم از مسافران و گردشگران را با اهدای گل در روستاهای بزرگ، قروه، پیرسقا، عمیدآباد، درسجین و ازناب اجرا می‌کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: پاکسازی روستاها از سگ‌های ولگرد یکی از معضلات ما است، که به جد پیگیری می‌شود تا ان‌شاءالله روستاها برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر