logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۶۲۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان خبر داد:

۴۰ شعبه بانک زنجان آماده ارائه خدمات در نوروز

۴۰-شعبه-بانک-زنجان-آماده-ارائه-خدمات-در-نوروز
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه مشکل نقدینگی در ایام نوروز در دستگاه‌های ای تی ام وجود نخواهد داشت، گفت: ۴۰ شعبه بانک استان هماهنگ شده تا نسبت به ارائه خدمات در عید نوروز به صورت کشیک اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عبدالرضا خاتمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به اینکه دستگاه‌های خودپرداز در سطح استان در ایام عید با توجه به هماهنگی انجام شده مشکل نقدینگی نخواهند داشت، گفت: در این روز‌ها پول‌گذاری یک هزار دستگاه ATM انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه با همراهی اکیپ‌های پول‌رسانی، تامین نقدینگی دستگاه‌ها در ایام نوروز انجام خواهد شد، گفت: در خصوص کشیک‌های نوروزی نیز ۴۰ شعبه بانک هماهنگ شده تا نسبت به ارایه خدمات در عید نوروز اقدام کنند. 

وی تاکید کرد: هیچ مشکلی بابت تامین نقدینگی دستگاه‌های خودپرداز در ایام نوروز نخواهیم داشت.

رصد بازار تا پایان ماه رمضان

مظفری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از ۵ اسفند اکیپ‌های نظارت تشکیل شده است، گفت: این سازمان نیز در کنار سازمان‌های دیگر از جمله صنعت، معدن و تجارت در بحث نظارت قرار دارد.

وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به قاچاق کالا و خدمات و پرونده‌های ارسالی از ادارات را دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه شعبه نظارت توسط تعزیرات حکومتی در نمایشگاه بهاره تشکیل شده بود، گفت: همین شعبه بعد از پایان نمایشگاه در اتاق اصناف دایر شد و به تخلفات رسیدگی خواهد کرد.

مظفری با اشاره به اینکه ۱۲ تیم بازرسی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین جهاد و اتاق اصناف تشکیل شده است، بیان کرد: سه تیم نیز توسط تعزیرات حکومتی تشکیل و نظارت را برعهده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا اتمام ماه رمضان بازار رصد و تخلفات رسیدگی خواهد شد، خاطر‌نشان کرد: سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان و همچنین سامانه ۱۳۵ ثبت شکایت تعزیرات آماده دریافت شکایات مردمی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر