logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۶۹۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر:

پروژه آسفالت‌ریزی روستای دولت‌آباد ابهر امسال به پایان می‌رسد

پروژه-آسفالت‌ریزی-روستای-دولت‌آباد-ابهر-امسال-به-پایان-می‌رسد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: به محض اختصاص اعتبار ۷ کیلومتر باقیمانده روستای دولت‌آباد در سال‌جاری آسفالت‌ریزی خواهد شد.

علی‌اصغر عطوفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی به مقدار ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیس از حد انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین‌های شمالی و جنوبی لکه‌گیری اساسی صورت گرفته است.

عطوفی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر_تاکستان نیز در لاین‌های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر_خرمدره اقدام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود و در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه‌گیری جزئی محورهای آزادراه، جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر