logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۶۱۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور زنجان خبر داد:

رشد ۱۸ درصدی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور زنجان

رشد-۱۸-درصدی-پذیرفته-شدگان-تکمیل-ظرفیت-دانشگاه-پیام-نور-زنجان-
رئیس دانشگاه پیام نور زنجان گفت: پذیرفته شدگان و تکمیل ظرفیت ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته در استان زنجان رشد ۱۸ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان، رویا کرمی رئیس دانشگاه پیام نور زنجان؛ با بیان اینکه براساس اعلام سازمان سنجش، بیش از ۵۱ هزار داوطلب تحصیل در مقطع کارشناسی، با رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته، دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده‌اند که از این تعداد حدود 800 نفر پذیرفته شده 7 مرکز واحد استان زنجان هستد گفت: دانشگاه پیام نور پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت این دانشگاه ۱۸ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: اقبال عمومی مردم از دانشگاه پیام نور نشان دهنده شیوه صحیح آموزش منطبق با سبک زندگی جامعه امروز ایران در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است.

رئيس دانشگاه پیام نور زنجان عنوان کرد: شیوه آموزش باز و ترکیبی دانشگاه پیام نور و هماهنگی و انطباق آن با نحوه زندگی مردم و از مهمترین دلایل افزایش اقبال قشرهای مختلف مردم به تحصیل دربزرگترین دانشگاه دولتی کشور است.

کرمی ابراز کرد: رشد ۱۸ درصدی قبولی در دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته، نشانگر افزایش اعتماد و تداوم اقبال و استقبال مردمی از تحصیل دربزرگترین دانشگاه دولتی کشور به ویژه به دلیل شیوه‌ آموزش باز و ترکیبی دانشگاه پیام نور است.

رئيس دانشگاه پیام نور زنجان تصریح کرد: فرآیند اطلاع رسانی برای پذیرش داوطلبانی که در مراکز و واحدهای استان زنجان پذیرفته شده‌اند همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

کرمی همچنین اضافه کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت گلستان در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی، می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه اعلام شده در صفحه اول سایت وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

وی گفت: تاریخ انتخاب واحد پذیرفته شدگان جدید از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۸ فروردین و تاریخ درخواست مهمان برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز ۱۵ لغایت ۲۶ فروردین خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر