logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۶۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت گلف استان زنجان خبر داد:

آماده سازی نخستین زمین مینی گلف در زنجان

آماده-سازی-نخستین-زمین-مینی-گلف-در-زنجان
رئیس هیأت گلف استان زنجان با بیان اینکه اولین زمین مینی گلف در استان زنجان در حال آماده سازی است گفت: زمین مینی گلف داخل سالن در ورزشگاه انقلاب ساخته می‌شود.

احسان فکور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه به لطف پروردگار اولین زمین مینی گلف در استان زنجان در حال آماده سازی است اظهار کرد: این زمین طی یک تا دو ماه آینده در داخل سالن ورزشگاه انقلاب استان زنجان افتتاح خواهد شد.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: رشته گلف و مینی گلف موضوعی است که نه تنها در کشور بلکه در استان زنجان بسیار مطرح است. این رشته شرایط سنی نداشته و همه می‌توانند در این رشته پر هیجان و ذهنی شرکت کنند.  

رئیس هیأت گلف استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه از سال‌های گذشته تاکنون مشکل زمین گلف داشتیم عنوان کرد: نبود زمین مناسب بازی و تمرین را سخت کرده بود که با همکاری اداره میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی صحبت‌هایی انجام شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته قرار بر این شد چمن سلطانیه تبدیل به زمین بازی گلف گردد و همینطور با بهره‌برداری جهانی و آسیایی در مسابقات مختلف استفاده شود.

فکور با اشاره به برنامه‌های بعد از احداث زمین تاکید کرد: در تلاش هستیم بعد از احداث زمین مینی گلف تیم‌های قدرتمندی را به مسابقات اعزام کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر