logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۰۸۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

بستر لازم برای توسعه رشته گلف در زنجان را باید فراهم کنیم

بستر-لازم-برای-توسعه-رشته-گلف-در-زنجان-را-باید-فراهم-کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: فراهم کردن زیرساخت‌ها در رشته گلف کار جهادی می‌طلبد.

به گزارش موج رسا;جواد بازرگان در مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان زنجان اظهار کرد: علاقه افراد متفاوت است و برخی از افراد نیز به رشته گلف علاقه‌مند هستند و باید بسترهای لازم در راستای هدایت افراد علاقه‌مند به سمت این رشته را در استان زنجان نیز فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه گلف یکی از رشته‌های ورزشی است که تفکر می‌طلبد، افزود: فراهم کردن زیرساخت‌ها در رشته گلف کار جهادی می خواهد، اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان حامی و تسهیل‌گر در کنار هیئت است ولی نباید انتظار داشته باشید که همه کارها را بخش دولتی انجام دهد و باید در حوزه جذب سرمایه‌گذار سریع‌تر وارد عمل شد.

بازرگان با بیان اینکه رییس جدید هیات گلف رویکرد خوبی به این رشته ورزشی دارد، ادامه داد: فعالیت در هیئت‌های ورزشی، ماهیت مردمی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با جبران عقب افتادگی های این رشته ورزشی، شاهد رشد و پوپایی هر چه بیشتر گلف در استان باشیم و بسترهای توسعه آن نیز مهیا شود.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها انجام شده به مناسبت هفته ازدواج، سوم تیر ماه سال جاری جشن وصال با حضور زوج‌های جوان استان برگزار و از فعالان و خیرین این عرصه تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر