logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۵۸۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
اقدام خیرخواهانه خیر ابهری در آستانه عید نوروز؛

۵۵ جفت کفش توسط خیر ابهری به نیازمندان اهدا شد

۵۵-جفت-کفش-توسط-خیر-ابهری-به-نیازمندان-اهدا-شد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر با اشاره به اقدام قابل تقدیر یک خیر در آستانه عید نوروز گفت: خیر ابهری ۵۵ جفت کفش را به نیازمندان اهدا کرد.

ابراهیم کاظمی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ۵۵ جفت کفش به ارزش ریالی ۲۸۰ میلیون ریال توسط مجید خانصنمی خیر ابهری به واحد داوطلبان هلال احمر شهرستان ابهر جهت توزیع در خانواده‌های نیازمند به مناسبت شب عید اهدا شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: خيرين نيكوكار برای تأمين نيازهای فقرا و مستضعفان همواره از هيچ تلاشی دريغ نكرده‌اند و اغلب كمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مردم خير و نوع‌دوست شهرستان ابهر بوده است.

کاظمی تصریح کرد: با کمک داوطلبان و خیرین هلال احمر ابهر در حال آماده‌سازی ۱۰۰ بسته معیشتی ویژه خانواده‌های نیازمند به ارزش ریالی بالاتر از یک میلیارد ریال هستیم که ان‌شاءالله قبل از حلول ماه مبارک رمضان و سال نو توزیع خواهیم کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر گفت: هدایت کمک‌های خیرین نیک‌اندیش به سمت گروه‌های هدف و نیازمند از اهداف ما است که گام بلند خیر نیک‌اندیش را ارج نهاده و توفیق و سلامتی روزافزون ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر