logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۷۰۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

ظرفیت‌ روستاها مورد توجه قرار گیرد

-ظرفیت‌-روستاها-مورد-توجه-قرار-گیرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در دستیابی به شعار سال باید ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی مورد توجه قرار گیرد، گفت: اصلی‌ترین شاخص و توانمندی، دارایی نظام‌، مردم هستند و باید برای آبادانی کشور و رفع مشکلات تلاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محمد شعاعی در مراسم گرامیداشت روز شوراها که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای استان برگزار شد، با بیان اینکه شوراها یکی از بازوان قوی برای پیشبرد اهداف و امور و فعالیت‌ها هستند، اظهار کرد: با تکیه بر توان مردم می‌توان به اهداف بزرگی در استان و کشور دست یافت.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بدون حضور مردم توسعه امکان‌پذیر نیست، اذعان کرد: برای توسعه عدالت اجتماعی باید سرمایه‌گذاری کرد با این حال شوراها یکی از ظرفیت‌های عظیم و بی‌بدیل هستند و می‌توان از این ظرفیت‌ها بهره برد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نباید از توسعه اجتماعی فاصله گرفت، گفت: اصلی‌ترین شاخص و توانمندی، دارایی نظام‌، مردم هستند و باید برای آبادانی کشور و رفع مشکلات تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی می‌تواند گامی بلند در تحقق شعار سال باشد.

مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز با بیان اینکه شورا یک نهاد مردمی است، گفت: برای کاربردی کردن این نهاد باید نظر همه اعضا محترم شمرده شده و در تصمیم‌گیری‌ها مورد توجه قرار گیرد، چراکه این نهاد در راستای حل مشکلات محلی گام می‌بردارد.

وی با تاکیر بر دوری از دو قطبی بودن شوراها گفت: شوراهایی موفق خواهند بود که از چند قطبی شدن پرهیز کرده باشند. با این حال باید تمام اعضا به سمت هم‌فکری بروند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهرهای زنجان زیرساخت اولیه توسعه را ندارند و لازم است نگاه ویژه‌ای به آن شود و بدون توجه به آن نمی‌توانیم فاصله نجومی خودمان با سایر شهرها را جبران کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر