logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۵۵۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

هلال‌احمر زنجان به مسافران گرفتار در کولاک امدادرسانی کرد

هلال‌احمر-زنجان-به-مسافران-گرفتار-در-کولاک-امدادرسانی-کرد
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم‌های عملیاتی به بیش از ۱۰۰ نفر از هموطنان گرفتار در برف و کولاک جاده‌های ارتباطی این استان امدادرسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی اظهار داشت: شامگاه گذشته امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر در شهرستان‌های ابهر و خدابنده به ۱۰۱ مسافر ۴۱ خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید

وی یادآوری کرد: ساعت ۱۹ شامگاه شنبه در جاده قیدار به ابهر ۹۵ نفر از سرنشینان ۳۹ خودروی سواری در برف و کولاک گرفتار شده بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یک تیم عملیاتی از شهرستان ابهر همراه با آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: با هدایت خودروها و امدادرسانی به این مسافران گرفتار، عملیات ساعت ۲۳:۵۰ پایان یافت.

وی از عمليات امدادرسانی دیگری در جاده قیدار به زرین‌رود خبر داد و خاطر نشان کرد: در کیلومتر ۳۵ این مسیر ارتباطی ۶ سرنشین ۲ خودرو گرفتار در برف و کولاک شده بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برای امدادرسانی به این‌ هموطنان تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زرین‌رود همراه با آمبولانس اعزام و نسبت به رهاسازی و هدایت خودروها اقدام کردند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر