logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۵۵۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس هیأت تنیس استان زنجان:

تنیسورهای زنجانی بدون حامی مالی و اسپانسر فعالیت می‌کنند

تنیسورهای-زنجانی-بدون-حامی-مالی-و-اسپانسر-فعالیت-می‌کنند-
رئیس هیأت تنیس استان زنجان با اشاره به مشکل نبود زمین ورزشی مناسبت برای فعالیت ورزشکاران تنیسور گفت: در کنار این مشکلات تنیسورهای زنجانی بدون حامی مالی و اسپانسر فعالیت می‌کنند.

نوشین پرویزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به نبود حامی مالی و اسپانسر ورزش تنیس در زنجان اظهار کرد: با این وجود رشته ورزشی تنیس در استان زنجان طرفداران زیادی دارد.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر ظرفیت بالای رشته ورزشی تنیس در استان زنجان ابراز کرد: ورزش تنیس در استان زنجان به دلیل بالا بودن تعداد طرفداران ظرفیت بالایی دارد با این حال ورزش تنیس در استان زیاد است.

پرویزی با بیان اینکه تمام تلاشمان بر این است استعدادیابی را در بین جوانان و نوجوانان انجام داده و نفرات بسیاری را جذب این رشته پر تحرک کنیم افزود: سعی داریم شرایط مناسبی را در اختیار ورزشکاران این رشته قرار دهیم تا در سال‌های بعد درخشش بسیاری از ورزشکاران زنجانی در این رشته باشیم.

وی با اشاره به حضور فعال ورزشکاران نونهال زنجانی در مسابقات تنیس ادامه داد: امیدواریم بزودی با توجه به استعداد و توانمندی که رادین مظفری دارد او را در جمع تنیسور‌های ملی پوش ببینیم.

رئیس هیأت تنیس استان زنجان با بیان اینکه در سه سال اخیر در استان زنجان  زمین سر پوشیده نداشتیم و این مورد مشکلات زیادی را برای ورزشکاران ایجاد کرده بود گفت: خوشبختانه با اقدامات و پیگیری‌هایی که انجام شده توانسته‌ایم بر این مشکل غلبه کنیم و امروز این مشکل بزرگ ورزشکاران زنجان برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه تنیس نه تنها یک ورزش بلکه در عین حال چالشی لذت‌بخش است ادامه داد: در طول سه سال اخیر مشکلات متعددی در زمینه ورزش تنیس در استان زنجان وجود داشت که مهمترین آن نبود زمین سر پوشیده که امکان فعالیت ورزشکاران در فصل سرد را نداشتیم که خوشبختانه همراهی و همت دست اندرکاران این عرصه این معضل بزرگ ورزشکاران برطرف شده است.

پرویزی گفت: دسترسی آسان به تجهیزات کامل ورزشی از جمله راکت، توپ و  غیره برای  ورزشکاران امکانپذیر شده این امکانات در اختیار علاقمندان قرار داده شده که این امر می‌تواند نقطه قوتی برای جوانان شهرمان باشد.  

وی با بیان اینکه خوشبختانه موفق شدیم در سطح کشوری مسابقات متعددی برگزار کرده و میزبانی بسیاری از مسابقات در این رشته ورزشی باشیم عنوان کرد: استان زنجان در زمینه ورزش تنیس استعداد‌های زیادی از جمله رادین مظفری؛ دانیال کیانی؛ آذین مظفری و علی رضائی دارد که استعداد‌های برجسته استان زنجان در این رشته ورزشی هستند.

پرویزی با اشاره به اینکه این ورزشکاران در مدت زمان کوتاه به مربیگری آقای همایونی توانستند مقام‌های ورزشی بالایی را کسب کنند گفت: در آخرین مسابقه‌ای که برگزار شد برای اولین بار در شهر زنجان مقام قهرمانی توسط رادین مظفری کسب شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در چهار سال اخیر نیز هیأت ورزشی تنیس در استان زنجان موفق به تربیت داور و سر داور در این رشته ورزشی شده که این اقدام جزو افتخارات مهمی برای استان محسوب می‌شود.    

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر