logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۶۸۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس فدراسیون نجات غریق استان زنجان:

رعایت حجاب در اماکن ورزشی و هیأت‌ها الزامی است

رعایت-حجاب-در-اماکن-ورزشی-و-هیأت‌ها-الزامی-است
رئیس فدراسیون نجات غریق استان زنجان با بیان اینکه رعایت حجاب در اولویت است گفت: همه ملزم به رعایت قانون حجاب در تمامی هیأت‌ها و اماکن ورزشی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، مجمع سالانه هیأت نجات غریق استان زنجان با حضور علی حیدری رئیس فدراسیون در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد. 

بیشتر بخوانید

رئیس فدراسیون نجات غریق در این مجمع با بیان اینکه سالی که گذشت با تلاش همه شما عزیزان تاریخی شد و با تکیه بر دانش شما جامعه ی فرهیخته نجات غریق به کسب رتبه ی سوم آموزش در میان فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان نائل  گردید تصریح کرد: بیش از 2 دهه آموزش کشور وابسته به خارج از کشور بود ولی سال گذشته تغییر در رویه آموزش دادیم و با استفاده از اساتید دانشگاه شهید بهشتی سرفصل های آموزش را به روز رسانی و بومی سازی کرده و در این مسیر مستقل و خود کفا شدیم.  

علی حیدری در ادامه با اشاره به اینکه به یاری خداوند متعال در تعطیلات نوروز سال جاری، ناجیان غریق در سراسر کشور به خصوص استان‌های خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، مازندران و گیلان فعال بودند اظهار داشت: سالی که آمار مغروغین با همت منجیان غریق، روسای هیأت‌ها، پیشکسوتان، مدرسین و همه همکارانم در سراسر کشور به شکل چشمگیری کاهش یافت. 

وی همچنین درخصوص آموزش نیروهای بومی استان سیستان و بلوچستان و ساماندهی آنان در سواحل چابهار گفت: پیش از آغاز سال نو توانستیم از طریق هیئت استان تعدادی از بومیان استان سیستان و بلوچستان را آموزش دهیم و از آنان در سواحل چابهار که در ایام نوروز یکی از مکان‌های پر گردشگر کشور محسوب می‌شود، استفاده کنیم. این اقدام تا حد بسیاری توانست به ما در مدیریت سواحل چابهار کمک کند.

حیدری در ادامه افزود: با حمایت رئیس جمهور و وزارت ورزش و جوانان اعتبارات خاصی به سواحل تخصیص یافت که در پی آن ناجیان در قالب پرداخت حقوق مستقر شدند. 

رئیس فدراسیون با اشاره به میزبانی بسیار خوب زنجان در سال های گذشته اظهار داشت: زنجان می تواند میزبان مسابقات مردان شمال غرب باشد و از این ظرفیت بهره مند گردد. 

وی با تاکید بر اهمیت رعایت تمام قوانین کشور اظهار داشت: همه ملزم به رعایت قانون حجاب در تمامی هیات ها و کلوپ ها هستیم و تمامی کلاس ها باید تنها در کلوپ های مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان برگزار گردد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر