logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۴۹۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ابهر خبر داد:

معدوم‌سازی هزار و ۲۳۸ کیلوگرم فرآورده خام غیرقابل مصرف در ابهر

معدوم‌سازی-هزار-و-۲۳۸-کیلوگرم-فرآورده-خام-غیرقابل-مصرف-در-ابهر
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ابهر گفت: طی ۹ ماهه سال‌جاری طی بازدیدی که از مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت گرفته، هزار و ۲۳۸ کیلوگرم فرآورده خامی غیرقابل مصرف در ابهر کشف و معدوم شد.

عبداله بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: طی ۹ ماهه سال‌جاری طی بازدیدی که از قصابی، مرغ، ماهی‌فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت گرفته، هزار و ۲۳۸ کیلوگرم فرآورده خام غیرقابل مصرف در ابهر کشف و معدوم شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و طیور در شهرستان ابهر به طور منظم و دوره‌ای مورد بازدید کارشناسان این اداره قرار می‌گیرند و با متخلفین از موازین بهداشتی به شدت برخورد می‌شود و فرآورده‌های خام دامی و طیور فاسد و غیربهداشتی جمع آوری و معدوم می‌شوند.

بیگدلی با بیان اینکه یکی از جنبه‌های مهم و کلیدی فعالیت‌های اداره دامپزشکی شهرستان ابهر تمرکز بر عرضه بهداشتی و قانونی فرآورده‌های خام دامی و طیور است، گفت: همکاران ما در اداره دامپزشکی شهرستان ابهر همواره در حال پایش کیفیت بهداشتی و رعایت قانون در سطح تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی و طیور هستند و در این خصوص خطوط قرمزی نیز وجود دارد که از کلیه فعالین این حوزه خواستاریم تا به آن پایبند باشند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ابهر گفت: شهروندان همه فرآورده‌های خام دامی طیور خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص، مراتب را به منظور پیگیری در اسرع وقت از طریق تماس با شماره ارتباطات مردمی ۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی شهرستان ابهر گزارش کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر