logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۱۰۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی زنجان:

تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در زنجان/ بیش از 4000 کیلوگرم مواد خام غیربهداشتی معدوم شد

تشدید-نظارت-بر-مراکز-عرضه-فرآورده‌های-خام-دامی-در-زنجان-بیش-از-4000-کیلوگرم-مواد-خام-غیربهداشتی-معدوم-شد

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی استان زنجان با اشاره به توقیف مواد خام غیر بهداشتی در زنجان گفت: 4 هزار و 360 کیلوگرم مواد خام غیربهداشتی در استان زنجان کشف و معدوم شد.

علی اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره کنترل نظارت بهداشتی بر تولید٬ توزیع٬ نگهداری و فرآینده عرضه مواد خام دامی در سطح استان زنجان اظهار کرد: در یک ماه گذشته از این مراکز 2 هزار و 216 مورد بازرسی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه همچنین از خودروهای توزیع کننده مواد خام دامی نیز انجام می‌شود تصریح کرد: در این راستا 587 خودرو مورد بازرسی قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی زنجان با بیان اینکه از مواد خام عرضه شده نیز در برخی موارد نمونه برداری ا مواد خام عرضه شده در برخی از مراکز جهت صحت سالم بودن مواد عرضه انجام می‌شود بیان کرد: 48 مورد نمونه برداری در این حوزه انجام شده و مورد آزمایش قرار گرفت.

اشرفی در مورد ارائه گزارش و انتقال برخی از متخلفان به مراجع قضایی افزود: در یک ماه گذشته در سطح استان 17 مورد به  مراجع قضایی معرفی شد.

وی از ضبط 4 هزار و 360 کیلوگرم مواد خام غیربهداشتی در سطح استان زنجان افزود: همه این میزان مواد کشف شده معدوم شدند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی زنجان در مورد افزایش نظارتها در ماه مبارک رمضان از مراکز تولید٬ توزیع٬ نگهداری و فرآینده عرضه مواد خام دامی در سطح استان زنجان عنوان کرد: در این راستا 9 اکیپ ثابت و 9 اکیپ سیار با 27 نفر بازرس در سطح استان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه به فعال شدن اکیپ‌های سیار در ماه رمضان خاطر نشان کرد: کارهای نظارتی در این ماه از ساعت 8 تا 20 انجام می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر