logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۷۴۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

بازگشت فعالیت طلافروشان زنجان به روال عادی

بازگشت-فعالیت-طلافروشان-زنجان-به-روال-عادی
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از عادی شدن فعالیت واحدهای طلافروشی زنجان با رفع ابهامات موجود برای این صنف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، مجید گلشنی‌منفرد امروز در نشستی با نمایندگان صنف طلافروش استان، اظهار داشت: موضوعات و مسائل این صنف درخصوص سامانه‌های مودیان و تجارت بررسی و واکاوی شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این راستا مقرر شد برای روان‌سازی سامانه‌ها نواقص موجود مورد بررسی قرار بگیرد و بخشی از آنها از سوی اداره کل صمت و بخشی از موارد از سوی دفتر ستاد پیگیری و مرتفع شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ضمن تشکر از فعالیت واحدهای صنفی در گردش چرخ اقتصادی کشور، گفت: اصناف و به ویژه طلافروشان در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی خاطرات خوبی از همراهی و حمایت‌های خود برجا گذاشته‌اند و قطعا در این برهه حساس کنونی نیز همراهی و همکاری لازم را خواهند داشت.

طلافروشان باید طبق تبصره ۳ ماده ۶ قانون تسهیل تکالیف مودیان مالیاتی در یک سامانه نسبت به تکالیف مالیاتی خود و صدور فاکتورهای الکترونیکی اقدام کنند.

این سامانه هنوز به صورت کامل اجرایی نشده ولی متاسفانه در چند روز اخیر برخی از طلافروشان استان نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند.

بنابر اعلام اتحادیه طلافروشان استان زنجان، در اثر این واکنش‌ها در فضای مجازی عنوان شد که طلافروشان به دلیل کاهش قیمت یا موضوع مالیات برای تعطیلی واحدهای خود اقدام کرده‌اند که این مطالب صحت نداشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر