logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۷۴۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ابهر خبر داد:

حضور هنرمندان ابهری در نمایشگاه صنایع‌دستی کاسپین زنجان

حضور-هنرمندان-ابهری-در-نمایشگاه-صنایع‌دستی-کاسپین-زنجان
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ابهر گفت: هنرمندان ابهری در نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات اقوام ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین حضور دارند.

امیر علیمحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: هنرمندان ابهری در نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات اقوام ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین حضور دارند و این نمایشگاه و فروشگاه تا ۲۱ اردیبهشت در فضای نمایشگاهی کاسپین برپاست.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: علاوه بر اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و نیز آیین‌های سنتی از جمله موسیقی سنتی رشته‌های مختلف صنایع‌دستی شامل محصولات چرم دست‌دوز، سفال و سرامیک، خراطی، قلم‌زنی از شهرستان ابهر در این نمایشگاه حضور بسیار فعال دارند.

علیمحمدی تصریح کرد: حضور سیاه‌چادر استان‌های جنوبی کشور، گردشگری، خوراک و سوغات بخش مهم این نمایشگاه بوده که با تولید و مشارکت مردم به بازدیدکنندگان ارائه خدمت می‌کنند.

 رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دایر است، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر