logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۷۴۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

مشکلی بابت تامین کالاهای اساسی نیست

مشکلی-بابت-تامین-کالاهای-اساسی-نیست
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در انبار کالاهای اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس هماهنگی ستاد تنظیم بازار برای مصرف شهروندان زنجانی اختصاص شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان؛ ولی‌اله زمانی، اظهار کرد: 146 هزار و 396 تن انواع کالاهای اساسی شامل برنج، شکر، آرد خبازی و آرد خانه پز روستایی در راستای ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار توزیع شده است.

بیشتر بخوانید

 وی با اشاره به اینکه 145 هزار و 558 تن آرد برای مصارف شهروندان زنجانی توزیع شده است، افزود: برای تولید آرد سال گذشته استان بیش از 150 هزارتن گندم از ذخایره اداره کل به کارخانجات آردسازی استان اختصاص داده شده و مابقی آرد مورد نیاز از کارخانجات سایر استان ها تامین شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه برای مصارف واحدهای خبازی 140 هزار و 738 تن آرد اختصاص داده شده است، گفت: بیش از 4 هزار 820 تن آرد برای مصارف خام روستایی فاقد واحد نانوایی و بیش از 20 هزارتن آرد برای مصارف صنف و صنعت توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های 40 کیلویی است، اذعان کرد: آرد نوع یک، نوع دو، نوع شش، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و بدست نانوایان و مردم زنجانی رسیده است.

زمانی خاطرنشان کرد: 3 هزار و 289 تن شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف و با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خاطرنشان کرد: 2 هزار و 369 تن برنج در قالب 74 تن برنج پاکستانی، 365 تن برنج تایلندی رده ب، 666 تن برنج تایلندی هومالی، هزار و 264 تن برنج هندی 1121 در بسته‌بندی 10 کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته‌بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه شده است.

وی عنوان کرد: در انبار کالاهای اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس هماهنگی ستاد تنظیم بازار برای مصرف شهروندان زنجانی اختصاص شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر