logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۴۸۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد:

استفاده از تمام ظرفیت‌های استان برای حل مشکل دارو

استفاده-از-تمام-ظرفیت‌های-استان-برای-حل-مشکل-دارو
استاندار زنجان با بیان اینکه مشکل کمبود دارو یک مشکل کشوری است گفت: از تمام ظرفیت‌های استان برای حل مشکلات دارو باید استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی روز پنج‌شنبه ۲۱ دی ماه  در آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه برای تهیه دارو در استان از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود گفت: درمان مهم‌ترین مسئله در حوزه علوم پزشکی و بهداشت استان است که باید به آن پرداخته شود تا مشکلات مردم در این زمینه حل و فصل گردد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در استان باید استفاده بهینه صورت گیرد تا مشکل دارو در استان حل شود.

استاندار زنجان عنوان کرد: بعد از استانداری سخت‌ترین مجموعه به لحاظ خدمت‌رسانی و نیاز مردم، مجموعه علوم پزشکی است‌ که با درمان مردم روبرو است و وظیفه سنگین بر عهده دارد.

افشارچی افزود: مسئله درمان به هیچ عنوان نباید دست کم گرفته شود و اولویت درمان از همه چیز بیشتر است که باید به این مهم پرداخته شود.

وی اضافه کرد: مسئولین مربوطه با فراخ سینه پاسخگو مشکلات مردم درزمینه درمان باشند.

استاندار زنجان تاکید کرد: کمک گرفتن از خیریه‌ها در زمینه درمان امری ضروری است که استان زنجان در این زمینه به بهترین شکل در سطح کشور وارد شده است.

افشارچی گفت: اوضاع و احوال منش سیاسی طهارت سیاسی نباید در امور مختلف فراموش گردد و بلاید در نظر داشت که بخشی از سیستم درمان فرسوده است و باید کار و اقدامات جهادی در این امور صورت گیرد و تمام تلاش بر این است که باری از دوش مردم ورداشته شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر