logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۸۱۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار سلطانیه در گفت‌وگو با موج رسا،

شهرستان سلطانیه با کمبود دارو مواجه است/ برگزاری نمایشگاه توانمندی روستاهای بخش مرکزی سلطانیه

شهرستان-سلطانیه-با-کمبود-دارو-مواجه-است-برگزاری-نمایشگاه-توانمندی-روستاهای-بخش-مرکزی-سلطانیه
فرماندار سلطانیه با بیان اینکه کمبود دارو در شهرستان سلطانیه به‌شدت وجود دارد، گفت: کمبود دارو در شهرستان سلطانیه به دلیل کمبود دارو در مرکز استان است چراکه اگر دارو در مرکز استان وجود داشت ما دارو را از مرکز استان تأمین می‌کردیم.

براتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کمبود دارو در شهرستان سلطانیه، اظهار کرد: در شهرستان سلطانیه با کمبود داروهایی مانند استامینوفن، برخی داروهای کودکان، و برخی داروهای ویژه بانوان و.... مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه کمبود دارو در شهرستان سلطانیه به‌شدت وجود دارد، ابراز کرد: کمبود دارو در شهرستان سلطانیه به دلیل کمبود دارو در مرکز استان است چراکه اگر دارو در مرکز استان وجود داشت ما دارو را از مرکز استان تأمین می‌کردیم.

فرماندار سلطانیه با بیان اینکه حل مشکل کمبود دارو خارج از توان استان است، تصریح کرد: این موضوع باید توسط نمایندگان مجلس از تهران پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی روستاهای بخش مرکزی شهرستان سلطانیه، عنوان کرد: این نمایشگاه و فروشگاه به مناسبت روز عشایر و روستا در سلطانیه برگزار می‌شود و دهیاران بخش مرکزی توانمندی روستاهای خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

براتی با بیان اینکه محصولات روستایی مانند پنیر و لبنیات و‌.. در این نمایشگاه به فروش می‌رسد، ادامه داد: این نمایشگاه برای تقویت اقتصاد روستایی نمایش توانمندی روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر