logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۶۹۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خبر داد:

خدمات‌رسانی 17 روانشناس زنجانی در کلینیک مشاوره‌ای تخصصی رز

خدمات‌رسانی-17-روانشناس-زنجانی-در-کلینیک-مشاوره‌ای-تخصصی-رز-
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه کلینیک تخصصی مشاوره‌ای رز در حال حاضر 17 نفر روانشناس دارد که مشغول به فعالیت هستند گفت: این کلینیک به صورت تخصصی در تمامی شهرستانها و مناطق محروم ارائه خدمت کرده است.

روح‌الله صالحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه کلینیک رز به طور مستمر در حال فعالیت بوده و مشاوران حرفه‌ای و خوبی را بکارگیری کرده است گفت: از طریق کلینیک رز و به صورت همکاری قرار دادی با شرکت رز که خدمات روانشناسی و مشاوره را از طریق این کلینیک به دنبال دارد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: این کار انجام شده شخصیت حقوقی کاملا مستقلی داشته و بحث خدمت‌رسانی به جامعه هدف را دنبال می‌کند کلینیک تخصصی مشاوره‌ای رز در حال حاضر 17 نفر روانشناس دارد که مشغول به فعالیت هستند این کلینیک به صورت تخصصی در تمامی شهرستانها و مناطق محروم ارائه خدمت کرده است. 

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به این که این کلینیک در اعتمادیه زنجان قرار دارد بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که در بحث خدمت‌رسانی به جامعه فعالیت می‎‌کند بحث توانمند سازی خانواده‌ها است که از راهبردی‌ترین و اصلی‌ترین محور‌های کاری این نهاد مقدس است و تلاش می‌‎شود بهترین و کوتاه ترین مسیر برای توانمند‌سازی خانواده‌ها فراهم کند. 

وی تصریح کرد: در این راستا یکی از ارکان تاثیر‌گذار در بخش توانمند‌سازی جامعه هدف، بحث خدمات فکری و فرهنگی است. اگر تفکر، فکر، کار و تلاش در جامعه هدف ایجاد شود بیشترین تاثیرگذاری را در بحث توانمند‌سازی به دنبال دارد و گام‌های بلندی برداشته می‌شود. 

صالحی با اشاره به اینکه یکی از تاثیرگذار‌ترین شاخص‌هایی که در بحث ایجاد زمینه کار و تلاش وجود دارد بحث مشاوره فکری و فرهنگی است عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که از طریق مرکز صورت گرفته و اقداماتی که در سطح استان انجام شد کلینیک تخصصی مشاوره روانشناسی اقدامالت خوبی در این زمینه انجام داده است. 

وی با بیان اینکه کلینیک رز در 18 بهمن ماه سال گذشته همزمان با دهه فجر افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت افزود: از مهم‌ترین اهدافی که این کلینیک شناسایی زمینه‌های آسیب‌پذیری جامعه هدف را در بخش‌های مختلف بررسی کرده و برنامه‌ریزی می‌کند.  

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان افزود: با توجه به پیگیری‌هایی که انجام شد در سال گذشته قریب به 11 هزار و 800 نفر خدمات روانشناسی و مشاوره در قالب فردی و گروهی از کلینیک رز دریافت کردند.  

وی ادامه داد: در بحث اشتغال پذیری جامعه هدف بیش از 3 هزار و 600 نفر خدمات مشاوره اشتغال را دریافت کردند و امسال نیز در بحث اشتغال‌زایی ورود و زمینه درآمدزایی این نفرات را فراهم خواهیم کرد.  

صالی با اشاره به اینکه زمینه‌های پیشگیری در زمینه اعتیاد شامل ارائه مشاوره‌های شغلی و تخصصی برای گروه‎‌های سنی مختلف از جمله نوجوانان، جوانان، زنان سرپرست خانوار و مستعدین اشتغال یکی از اقداماتی است که در این بخش انجام شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر