logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۴۷۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر عامل موسسه مهرانه خدابنده:

بخشی از هزینه‌های دارو بیماران سرطانی خدابنده تامین می‌شود

بخشی-از-هزینه‌های-دارو-بیماران-سرطانی-خدابنده-تامین-می‌شود
مدیر عامل موسسه مهرانه شهرستان خدابنده گفت: با تلاش‌های خیرین مهرانه و مشارکت مردم، حدود یک سوم از هزینه‌های دارو و درمان بیماران سرطانی این شهرستان تامین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، علی‌اله عسگری مدیر عامل موسسه مهرانه شهرستان خدابنده با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این موسسه اظهار کرد: انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) به شماره ثبت ۲۷۰ در شهریور ماه سال ۱۳۸۵ به پیشنهاد مقیمی (فوق تخصص خون و آنکولوژی) و اصغر وثوق و با همت والای خیرین استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این انجمن یک تشکل غیر دولتی، غیر انتفاعی و غیر سیاسی است و پناهگاهی مطمئن برای بیماران مبتلا به سرطان است.

مدیر عامل موسسه مهرانه خدابنده ادامه داد: مهمترین رسالت مهرانه آن است که حامی مستمر بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان است و با تاکید بر ارزش‌های والای انسانی، اسلامی، نوع دوستی و فداکاری، امکان بهبودی و ارتقا کیفیت زندگی بیماران را فراهم کند.

عسگری بیان داشت: در راستای سیاست توسعه دفاتر مهرانه در شهرستان‌ها، دفتر مهرانه خدابنده در سال ۱۳۹۳ با تلاش تعدادی از خیرین شهرستان راه اندازی شده است.

وی افزود: دفتر مهرانه خدابنده با اهداف تبیین، هیئت انجمن و تشکیلات آن، ایجاد زمینه جلب مشارکت‌های مردمی و اجرای برنامه‌های آموزشی و پیشگیری اقدام به تاسیس و راه اندازی پنج دفتر اقماری در بخشهای سجاسرود، افشار و شهرداری‌های سهرورد، کرسف و نوربهار کرده است.

عسگری خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد ۳۴۲ پرونده تحت درمان در مهرانه شهرستان خدابنده وجود دارد که همه خدمات دارو و درمان برای آنها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی گفت: بیش از ۲۲ هزار قلک شیشه‌ای در مراکز خدماتی، رفاهی، درمانی و منازل ارسال شده است.

عسگری با اشاره به بخش‌های مختلف موسسه گفت: در موسسه مهرانه خدابنده ۹ کمیته (منابع انسانی، جذب کمکهای مردمی، تبلیغات و روابط عمومی، آموزش و پیشگیری، قلک، مددکاری، بنر وتاج گل، بانوان و ورزش)فعالیت می‌کند که هر کدام از این کمیته‌ها وظایف خاص خودشان را دارند.

وی افزود: در خصوص هزینه‌ها، در حال حاضر با همه تلاش‌های خیرین مهرانه و مشارکت مردم، حدود یک سوم از هزینه‌های دارو و درمان بیماران تامین شده و مابقی هزینه‌ها از محل مشارکت خیرین سایر شهرستان‌ها وصول می‌شود.

عسگری در مورد ساختمان ملکی موسسه گفت: در حال حاضر به صورت استیجاری موسسه مشغول به خدمت است و امیدواریم در آینده بتوانیم با مشارکت خیرین و مردم، ساختمانی احداث و خدمات بیشتر و بهتری ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: در بحث مشارکت عمومی هم اقدامات خوبی در حال حاضر انجام شده است مثل قلک، ارائه کمک‌های موردی، احسان و نذورات، پرداخت قبض‌های ماهیانه موسسه و کسر از حقوق و سایر مواردی که خیرین و مردم نیک اندیش یاریگر ما شده‌اند.

عسگری در پایان سخنان خود یادآور شد: در ۶ ماهه نخست سال جاری با تشکیل ۴۳ پرونده، مبلغی بالغ بر 8 میلیارد و 859 میلیون و 280 هزار و 115 ریال با جمع کل هزینه‌های درمانی انجام شده، مبلغی حدود 27میلیارد و 912 میلیون و 851 هزار و 410 ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر