logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۶۸۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

اقدام سپاه پاسداران غرور و هیبت رژیم صهیونیستی را شکست

اقدام-سپاه-پاسداران-غرور-و-هیبت-رژیم-صهیونیستی-را-شکست
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه اقدام سپاه پاسداران غرور و هیبت رژیم صهیونیستی را شکست گفت: با این اقدام و عملیات سپاه عزیز قدرت ایران بر همه دنیا روشن و آشکار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در جمع روسای ادارات ماهنشان ضمن تبریک عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با این اقدام سپاه پاسداران هیبت و غرور رژیم صهیونیستی شکسته و قدرت جمهوری اسلامی ایران بر دنیا روشن و آشکار شد.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: تا به امروز حمله مستقیم به رژیم صهیونیستی انجام نشده بود ولی سپاه عزیز، شجاع و فداکار ما با پشتیبانی امنیت ملی، ارتش دلاور و تمام نیروها و با فرمان مقام معظم رهبری این کار را به نتیجه رساندند.

امام جمعه ماهنشان گفت: مقام معظم رهبری دو مرتبه بر این موضوع تاکید کرده بودند، بعد از حمله رژیم صهیونیستی ایشان فرمودند: که جواب پشیمان کننده دریافت خواهند کرد و در ادامه در روز عید فطر فرمودند: رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد.

وی تاکید کرد: سربازان حضرت آقا وقتی این دستور دریافت کردند، خود را برای این کار آماده و مهیا کردند، ولی این اقدام می‌بایست کاملا حساب شده بود و تمام جوانب در نظر گرفته می‌شد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری تصریح کرد: در مدت این ۱۰ روز همه خانواده‌های شهدا، مردم و مردان غیرتمند این سرزمین منتظر بودند که این عملیات انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: اما زمان، مکان و طریقه انجام آن نامشخص و مبهم و کاملا سری و محرمانه بود.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این باره فرمودند: دلاور مردان تصمیم خواهند گرفت و انجام خواهند داد، عنوان کرد: این اقدام سپاه پاسداران حمله نبود بلکه پاسخ حمله بود، بر اساس اصل ۵۱ منشور سازمان ملل وقتی به کشوری حمله می‌شود، آن کشور می‌تواند مقابله به مثل کند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری تصریح کرد: این عمل انتقام نبود بلکه دفاع مشروط بود، دفاع مشروطی که انجام شد و بر اساس اصل تناسب صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این عملیات صرفا مراکز نظامی مورد حمله قرار گرفته است و ما همانند نیروهای رژیم صهیونیستی نیستیم که مساجد، بیمارستان و ... را مورد هدف قرار دادند.

امام جمعه ماهنشان ابراز کرد: مخصوصا مراکز نظامی که هواپیماهایشان در آن مرکز مستقر بودند، به کلی زمین‌گیر شدند، تمامی مراکز نظامی زمین‌گیر شدند و قادر به حرکت نبودند.

وی گفت: مقام معظم رهبری خطاب به آنان فرمودند: اگر با هواپیما بیایید بخواهید بازگردید هواپیمایی وجود نخواهد داشت و امروز سربازان ایشان دستورشان را اجرا کردند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری عنوان کرد: امروز روز آسایش مردم غزه و فلسطین بود، این سیلی حامیان رژیم صهیونیستی را از خواب بیدار کرد تا دیگر بر خود حق تجاوز و تعدی نکنند.

وی ادامه داد: این اقدام سپاه پاسداران شروع جنگ نبود بلکه پایان جنگ بود و ما اعلام کردیم که زمان بزن در رو تمام شده است.

امام جمعه ماهنشان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: نترسید و نترسانید و اگر بخواهند حمله کنند پاسخ دریافت خواهند کرد و بی‌جواب نخواهد ماند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در حد و اندازه‌ای نیست که ادامه دهد، همانطور که رئیس جمهور آمریکا در خواست پایان داد چرا که توان ادامه نداشتند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر