logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۴۵۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر:

هتلینگ بیمارستان شهید سلیمانی ابهر بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد

هتلینگ-بیمارستان-شهید-سلیمانی-ابهر-بهمن‌ماه-به-بهره‌برداری-می‌رسد
رئیس بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر گفت: پروژه طرح توسعه بیمارستان در دو طبقه با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان با پیشرفت تقریبی ۴۰ درصد در حال ساخت است و طرح هتلینگ بخش زنان نیز در بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

پریسا احدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در ۹ ماهه اول امسال، بیش از ۱۶۷ هزار نفر توسط پزشکان این مرکز ویزیت، ۳هزار و ۶۵۸ مورد بستری، هزار و ۴۹۷ مورد عمل جراحی انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: پروژه طرح توسعه بیمارستان در دو طبقه با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان با پیشرفت تقریبی ۴۰ درصد در حال ساخت است و طرح هتلینگ بخش زنان نیز در بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد‌.

احدی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها امید است خدمات‌دهی‌ها و رضایت مردم و بیمه‌شدگان عزیز بیش از پیش انجام شود و انتظار داریم با همت همگانی جذب نیروی پزشک متخصص نیز فراهم شود.

رئیس بیمارستان شهید قاسم سلیمانی ابهر با تأکید بر انجام غربالگری رایگان سرطان روده بزرگ و سینه، برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و انجام روزانه غربالگری رایگان قند و فشارخون برای افراد بالای ۱۸ سال گفت: در این مرکز فعالیت‌های فرهنگی از جمله تقدیر از فعالین نمازی و قرانی، برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان، برنامه روزانه اقامه نماز جماعت و ختم قرآن و برگزاری مسابقات کتابخوانی و مذهبی همه ساله انجام می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر