logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۶۹۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

فعالیت ۸ دستگاه دوربین نظارتی سطح شهر زنجان به زودی آغاز می‌شود

فعالیت-۸-دستگاه-دوربین-نظارتی-سطح-شهر-زنجان-به-زودی-آغاز-می‌شود
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: هشت دستگاه دوربین در اختیار پلیس راهور شهر زنجان گذاشته شده که به زودی مجوز فعالیت این دوربین‌ها از راهور ناجا اخذ و به ثبت تخلفات رانندگی و کنترل ترافیک شهری کمک خواهد کرد.

سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه دوربین‌های نظارتی و ترافیکی در اغلب نقاط شهر فعال هستند، اظهار داشت: سرور‌های نصب شده، قابلیت ثبت و ضبط ۲۴ ساعته وقایع رخ داده در محل‌های دارای دوربین را دارد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه برخی از دوربین‌ها چند منظوره هستند، افزود: برای مثال دوربینی داریم که هم در حوزه ترافیک و هم نظارت فعال است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در طول ماه‌های گذشته هشت دستگاه دوربین در اختیار پلیس راهور شهر زنجان گذاشته شده که در صورت گرفتن مجوز از راهور ناجا، به ثبت تخلفات رانندگی و کنترل ترافیک شهری کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عملیات جاگذاری فونداسیون دوربین نظارتی خیابان کارگر نیز در روز‌های اخیر انجام گفت: دو دوربین نظارتی نیز برای مسائل نظارتی نصب خواهد شد اما در مواقع لزوم دو منظوره استفاده می‌شود و می‌توان برای اعمال قانون در تخلفات رانندگی نیز بهره برد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان اذعان کرد: رویکرد استفاده از سامانه‌های هوشمند، ارتقای ایمنی، امنیت، روانسازی ترافیک، افزایش و سهولت در تردد و ارتقا بهره‌وری امکانات و زیرساخت‌های موجود، بهبود عملکرد و اصلاح روش‌ها، مدیریت موثر و توسعه پایدار حمل و نقل و حرکت در راستای سیاست‌های کلی در بخش حمل و نقل است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر