logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۲۴۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بیمارستان شهید سلیمانی ابهر:

هوارسان مکانیزه اتاق عمل بیمارستان شهید سلیمانی راه‌اندازی شد

هوارسان-مکانیزه-اتاق-عمل-بیمارستان-شهید-سلیمانی-راه‌اندازی-شد
رئیس بیمارستان شهید سلیمانی ابهر گفت: هوارسان مکانیزه اتاق عمل بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی زنجان فریده خلیقی سیگارودی گفت: هوارسان مکانیزه اتاق عمل بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر بالغ بر یک میلیارد تومان نصب و راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: نصب هوارسان جدید از نوع هایژنیک طبق آخرین استانداردهای بهداشتی تهویه و سیستم کنترلی است.

خلیقی سیگارودی افزود: این هوارسان کاملا هوشمند و با قابلیت کنترل دقیق دمای هر اتاق به صورت مجزا است و قابلیت کنترل مقدار جریان هوای ورودی به اتاق‌های عمل به صورت ۱۰۰ درصد فول فرش است.

وی با بیان اینکه این هوارسان دارای قابلیت پاکسازی هوای ورودی از آلودگی و باکتری و ویروس‌ها تا ۹۹.۹ درصد است، گفت: از قابلیت‌های دیگر این هوارسان تجهیز به فیلترهای هپا و اشعه یووی است.

رئیس بیمارستان شهید سردار قاسم سلیمانی ابهر گفت: قابلیت اندازه‌گیری ذرات معلق، میزان اکسیژن، cfm ورودی و تنظیم کامل ورودی هوا نسبت به میزان تمیزی و کثیفی فیلترها از ویژگی‌های این هوارسان است.

این مسئول افزود: این هوارسان قابلیت کنترل و مدیریت از طریق مانیتورینگ در تأسیسات و اتاق هوارسان و هشدار در مواقع کثیفی فیلترها برای تعویض در هر کدام از بسترهای فیلتر را دارد.

وی تصریح کرد: توان نمایش تمامی پارامترهای دمای داخل اتاق، دمای بیرون و دمای هر قسمت هوارسان و میزان افت آنها، ذرات معلق، رطوبت، جریان هوا، دور موتور، سرعت هوا، برق مصرفی و فرکانس از قابلیت‌های این هوارسان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر