logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۱۰۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر در گفتگو با موج رسا خبر داد:

پیشرفت ٣٠ درصدی طرح توسعه بیمارستان شهید سلیمانی ابهر

پیشرفت-٣٠-درصدی-طرح-توسعه-بیمارستان-شهید-سلیمانی-ابهر
رئیس بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر گفت: با احداث درمانگاه در این بیمارستان حدود ۵ هزار متر مربع به فضای بیمارستان اضافه می‌شود، این طرح توسعه بیمارستان ٣٠ درصد پیشرفت داشته است.

فریده خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان تنها بیمارستان تامین اجتماعی ابهر در سال ۸۳ آغاز به کار کرد و در حال حاضر به ۱۵۰ هزار نفر خدمت رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این مرکز در جنوب شرقی شهر ابهر در فضای ۹ هکتاری احداث شده و از موقعیت خوبی برخوردار است، گفت: در حال حاضر بیمارستان حدود ۹ هزار متر مربع زیر بنا دارد که دارای بخش‌های مختلف است.

خلیقی اظهار داشت: به منظور خدمت‌رسانی راحت‌تر به تعداد بالای مراجعه کنندگان، طرح توسعه بیمارستان مطرح و اکنون یک درمانگاه تخصصی به مساحت ۵ هزار متر مربع در حال ساخت است، کلنگ‌زنی این طرح در مرداد ماه ۱۴۰۱ انجام شده است.

وی افزود: با احداث این درمانگاه حدود ۵ هزار متر مربع به فضای بیمارستان اضافه می‌شود، اجرای هتلینگ بخش زنان با تمام امکانات و با استانداردسازی مناسب جهت رفاه حال مراجعین و بیماران در حال اجرا است.

رئیس بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر عنوان کرد: این طرح از جمله پروژه‌های مهم سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته محسوب می‌شود که با اعتبار ۹۰ میلیارد تومانی به مدت ۲ سال به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه با اجرای استانداردسازی مناسب بخش‌های مختلف به مراجعه کنندگان و گروه‌های هدف تحت پوشش خدمات مناسبی ارائه خواهد شد، گفت: با اتمام طرح توسعه این مهم شکل مطلوب‌تری به خود خواهد گرفت همچنین یکی از ویژگی‌های بیمارستان‌های تامین اجتماعی وجود نیرو‌های مجرب و کارآمد است که این مولفه در ایجاد رضایت‌مندی نقش اساسی دارد.

خلیقی افزود: در سال گذشته برنامه‌های مختلف ازجمله خرید تجهیزات و جذب پزشکان در دستور کار قرار داشت و هدف از آن خدمت رسانی مطلوب و اثر بخش بود.

وی عنوان کرد: میزان اشغال تخت‌های بیمارستانی نیز از ۴۵ درصد به ۶۱ درصد رسیده و این نشان از رضایتمندی ۹۴ درصدی بیماران بستری شده است.

خلیقی خاطر نشان کرد: این مرکز به یکی از بیمارستان‌های پیشرفته و الگو در ارائه خدمات درمانی با کیفیت و ایمن در سطح استان با حداکثر رضایتمندی رسیده است که در این راستا برنامه‌های عملیاتی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر