logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۳۹۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان ایجرود در گفتگو با موج‌رسا:

بصیرت مردم توطئه‌های امپراطوری دروغ را خنثی کرد

بصیرت-مردم-توطئه‌های-امپراطوری-دروغ-را-خنثی-کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه مردم با بصیرت توطئه‌های رسانه‌ای و امپراطوری دروغ دشمنان و معاندین را خنثی کردند، گفت: با تعامل، اتحاد و انسجام و هم‌افزایی که مردم دارند توطئه‌های دشمنان همواره خنثی می‌شود‌.

رئوف رجایی در‌ گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: در اغتشاشات سال گذشته که با فتنه و دست‌اندرکاری دشمنان و معاندین انقلاب شکل گرفت با اتخاذ تدابیر لازم، آگاه سازی، جهاد تبیین و بصیرت افزایی که در سطح شهرستان اتفاق افتاد در شهرستان هیچ مشکل امنیتی و سیاسی نداشتیم.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه با وجود اینکه تلاش‌هایی که در فضاهای حقیقی و مجازی معاندین به کار بستند تا کشور را به ناامنی بکشانند اما هیچ اثری از اغتشاشات در سطح شهرستان نبود، ادامه داد: اتفاقاً در همان ایام و در مناسبت‌های ملی و مذهبی مردم شهرستان مثل همیشه با مشارکت حداکثری و آگاهانه خودشان مشت محکمی به دهان استکبار زدند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه مردم با بصیرت شهرستان توطئه‌های رسانه‌ای و امپراطوری دروغ دشمنان و معاندین را خنثی کردند، تصریح کرد: در این شهرستان با تعامل، اتحاد و انسجام و هم‌افزایی که مردم دارند همیشه زبان‌زد بوده و از نظر حواشی سیاسی و امنیتی کمترین مشکلات را داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: در مناسبت‌هایی مثل روز ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز جهانی مبارزه با استکبار یا در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی غزه دیدیم که مردم شهرستان با تجمع و حرکات خودجوش و با حضور گسترده خود جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را محکوم کردند.

رجایی تدین ناگسستگی مردم در سایه حکومت اسلامی، عزت خواهی و استقلال طلبی، وجود رهبریت صالح، شجاع و آزادی‌خواه و حامی مستضعفان، اتحاد ملی و برتری نوع نظام حکومتی ایران در برابر نظام‌های رو به زوال سکولاریسم را از دلایل میدان‌داری مردم انقلابی ایران در برابر توطئه دشمنان دانست و گفت: این دلبستگی تا مادامیکه انقلاب ازمسیر درست ترسیم شده بر اساس رهنمود‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب خارج نشود و مردم میدان‌دار باشند ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: خدمت خالصانه، صادقانه و جهادی کارگزاران و مسئولان، سپردن کارها به متعهدین متخصص و مقتدر، نظارت درست برکارها و باور تصمیم‌گیران و تصمیم سازان به توانایی و استعدادهای داخلی، در تقویت و حفظ انسجام مردم و امید به پیشرفت و سربلندی ایران، بسیار تاثیر دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر