logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۶۸۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهر دندی:

عملیات وعده صادق، کل معادلات جهانی را برهم زد

عملیات-وعده-صادق،-کل-معادلات-جهانی-را-برهم-زد
امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه عملیات وعده صادق، کل معادلات جهانی را برهم زد گفت: در شب عملیات و شلیک موشک و پهپاد‌ها تمامی رسانه‌های مطرح دنیا این عملیات را پوشش می‌دادند و بر این اساس تمامی معادلات دنیا به واسطه این اقدام غرور آفرین برهم خورد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر در جمع مسئولین و مردم شهر دندی گفت: شب عملیات و شکلیک موشک و پهباد‌ها که تا ساعت ۴:۳۰ دقیقه شب ادامه داشت تمامی رسانه‌های مطرح دنیا این عملیات را پوشش می‌دادند و بر این اساس تمامی معادلات دنیا به واسطه این اقدام غرور آفرین برهم خورد.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: خدا را شکر که تمام درد‌های مردم مظلوم غزه در شب ستاره باران در سرزمین‌های اشغالی التیام یافت.

امام جمعه شهر دندی تصریح کرد: بر اساس اذعان مردم غزه و فلسطین تنها شبی بود که بعد از ۹۰ روز بدون سرو صدای هواپیماهای صهیونیستی سر به بالین نهادند.

وی اظهار کرد: این قدرت اسلام، شیعه و رزمندگان مقاومت بود که با دستان پر صلابت سپاهیان شجاع، غیور و دلیر مرد ایران اسلامی با همکاری ارتش مقتدر و نیروهای اطلاعاتی به ویژه با پشتیبانی مردم غیور و قهرمان ایران اسلامی به نتیجه رسید.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اگر یکی بزنید قطعا ده برابر خواهید خورد، رژیم اشغالگر اسرائیل کنسولگری کشور ما را در سوریه مورد هدف قرار دادند.

وی تاکید کرد: کشور ایران در طول این مدت صبور بود و این صبر باید روزی لبریز می‌شد، اینگونه نبود که مثل همیشه بزنند و ما عکس‌العملی از خود نشان ندهیم.

امام جمعه شهر دندی عنوان کرد: مردم مظلوم فلسطین و غزه نیروهای مضاعفی به دست آوردند و از این زمان به بعد به امید خدا با توان و نیروی بیشتری در میدان حضور خواهند داشت‌.

وی افزود: از جهت دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی فهمیدند که آنگونه نیست که خودشان اقدام کنند و ما جوابی ندهیم، این را بدانند اگر اقدامی انجام دهند با دستان خود گورشان را کنده‌اند.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر خاطر نشان کرد: این عملیات و موشک‌ها به عنوان مقدمه و دستگرمی بود و آنان قدرت ایران را آنگونه که باید بود مشاهده نکردند.

وی ابراز کرد: هدف از این اقدام این بود که به شما بگوییم اگر بخواهید غلط اضافه‌ای انجام دهید مطمئن باشید جایی برای ماندن ندارید.

امام جمعه دندی یادآور شد: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و حامی تروریست‌های دنیا حضور دارد و محور شرارت است و رژیم صهیونیستی به عنوان یک دست نشانده آمریکا است.

وی در خطاب به مقام معظم رهبری گفت: رهبرا ما جان ناقابلی داریم تا در برابر شما و امامین انقلاب و شهدای ایران فدا کنیم و برای داشتن ایرانی مقاوم و مستحکم با قدرت هر چه تمام در صحنه هستیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر