logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۳۷۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ابهر:

حمایت از رسانه ملی به شکست امپراتوری دروغ می‌انجامد

حمایت-از-رسانه-ملی-به-شکست-امپراتوری-دروغ-می‌انجامد
نمایندگی ولی‌ فقیه سپاه ناحیه ابهر گفت: حمایت ما از رسانه‌ ملی، ثبت رسمی شکست مفتضحانه امپراتوری دروغ از رسانه ملی است که عملاً به افزایش اقتدار ملی و تثبیت امنیت ملی منجر می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در اتفاقات سال پیش، اغتشاشات زن، زندگی، آزادی با به کما رفتن مرحومه مهسا امینی آغاز گشت و با استفاده از غفلت رسانه‌ای داخلی، جنگ ترکیبی همه‌جانبه‌ای را علیه مردم ایران انجام دادند که پس از گذشت زمان دروغ بودن ضربه به سر آن مرحومه و بیماری قبلی داشتن آشکار شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این جنگ ترکیبی رسانه‌های معاند صهیونیستی مانند اینترنشنال نقش بزرگ‌تری را برای نیروی موساد ایفا کردند، گفت: براساس همین رشته‌دروغ‌ها یک جنبش دروغین را ایجاد کردند و باعث درگیری‌ها و آشوب‌های خیابانی تا چند وقت شدند.

 حجت‌الاسلام شاهسونی تصریح کرد: رسانه‌های معاند که تبدیل به امپراتوری دروغ شدند، دیگر ذره‌ای اعتبار برای‌شان باقی نمانده و حیثیت خود را برای رژیم منحوس صهیونیستی به تاراج گذاشتند، آنها با رژیم صهیونیستی به عنوان اسپانسر برنامه‌ها و جایگزین عربستان سعودی اعلام بیعت کردند. اینان وطن‌فروشی را تا جایی ادامه دادند که به رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای، پیشنهاد حمله به ایران را دادند و در گفت‌وگو با نتانیاهو از او درخواست حمله به ایران را داشتند.

نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ابهر گفت: رژیم صهیونیستی نیز مَکرش یک سال بعد از اغتشاشات ایران به خودش برگشته، درگیر مرداب غزه شده و در رسانه‌های جهانی دیگر وجهه‌ای برایش باقی نمانده است. ارتش قدرتمند جهان در برابر یک جنبش آزادی‌بخش، یک‌روزه فشل شد و عملیات طوفان‌الاقصی توانست پروپاگاندای رسانه‌ای رژیم صهیونیستی را درهم شکسته، پایه‌های قدرت رژیم را به لرزه درآورد.

وی با بیان اینکه پیاده‌نظام رسانه‌ای جنگ‌شناختی امپراتوری دروغ علیه ملت ایران، در مکتب اربابان خود آموختند که دروغ را اولاً باید بزرگ گفت و ثانیاً باید مدام تکرار کرد تا اثرگذار شود و همگان حتی بدون اقامه سند و مدرک آن را بپذیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حمایت ما از رسانه‌ ملی، ثبت رسمی شکست مفتضحانه امپراتوری دروغ از رسانه‌ ملی است که عملاً به افزایش اقتدار ملی و تثبیت امنیت ملی منجر می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهسوندی اظهار داشت: حمایت از رسانه‌ملی، همراهی با عملیات‌ رسانه‌ای رسانه‌ملی است که نیاز شدیدی به اعتماد متقابل مخاطبان به رسانه‌ملی دارد، زیرا اثر قطعی چنین اعتمادهایی، طمأنینه تحلیلی و هم‌اندیشی هدفمند با رسانه‌ملی در راستای خطرزدایی از مناطق عملیاتی خبری است که کمترین خطا، بزرگ‌ترین خسار‌‌‌ت‌ها را به جبهه خودی تحمیل می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر