logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۳۹۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

حضور آگاهانه مردم در همه عرصه‌ها سبب شکست امپراتوری دروغ شد

حضور-آگاهانه-مردم-در-همه-عرصه‌ها-سبب-شکست-امپراتوری-دروغ-شد
امام جمعه ایجرود گفت: هوشیاری، بصیرت و حضور آگاهانه مردم در همه عرصه‌ها، از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات، خنثی کننده توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است و همواره امپراتوری دروغ را به انزوا کشیده است.

محمد زرینه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت ایشان، برای همه بشریت اسوه و الگو هستند و فقط برای مسلمانان نیستند، اگر می‌خواهیم به سعادت دنیا و آخرت برسیم باید به فرمایشات آنها و دستورات الهی عمل کنیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران اسلامی در اقصی‌نقاط این کشور پهناور با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود در خیابان‌ها در ایامی مانند نهم دی ۸۸، اغتشاشات سال‌های ۹۶ و ۹۸ و ۱۴۰۱ مشت محکمی بر دهان مستکبران، توطئه‌کنندگان و پیاده‌نظام آنان در داخل کشور زدند، ادامه داد: مردم نشان دادند که همچنان تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون، پای آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان، رهبری معظم انقلاب و شهدای عزیز هستند و کشور خودشان را دوست دارند.

امام جمعه ایجرود تصریح کرد: پیام تشکر مسئولین از مردم حماسه‌ساز ایران اسلامی که همیشه پای کارند و در همه صحنه‌های ملی و مذهبی حضور باشکوه دارند باید این باشد که شبانه‌روزی و صادقانه خدمتگزاری کنند و به مردم خصوصاً جوانان امید بدهند.

وی با اشاره به اینکه امپراطوری دروغ یعنی آمریکا و هم‌پیمانانش به‌دنبال طولانی‌تر کردن اغتشاشات بودند، افزود: اما امت یکدل و متحد، مثل همیشه با سر دادن ندای لبیک به فرمایش ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، دشمنان را ناامید ساختند.

حجت‌الاسلام زرینه خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی باعث نقش بر آب شدن طرح و نقشه‌های دشمنان می‌شود، هر جا که اتحاد و وحدت کلمه باشد دشمن مایوس خواهد شد و به محض اینکه بفهمد می‌تواند بین مردم با عناوین مختلف مانند شیعه و سنی، ترک و لر و کرد و غیره شکاف ایجاد کند، لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر