logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۳۷۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 3 در خرمدره+ عکس

آغاز-رزمایش-جهادگران-فاطمی-3-در-خرمدره+-عکس
مراسم افتتاحیه  رزمایش جهادگران فاطمی3  سپاه شهرستان خرمدره با حضور گروه های جهادی در عرصه های بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی ،کشاورزی ، دامپزشکی و رسانه  با عرصه فعالیت  در روستای فلج با مشارکت  50 گروه جهادی به مدت یک روز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نثل از نبض سحر، مراسم افتتاحیه  رزمایش جهادگران فاطمی3  سپاه شهرستان خرمدره با حضور گروه های جهادی در عرصه های بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی ،کشاورزی ، دامپزشکی و رسانه  با عرصه فعالیت  در روستای فلج با مشارکت  50 گروه جهادی به مدت یک روز آغاز شد.

بیشتر بخوانید

در حاشیه این مراسم سرهنگ پاسدار محمد حسین سلیمی در گفتگو با نبض سحر ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی برای اقدامات جهادی برای کمک به محرومان و مستضعفان و نشان دادن چهره واقعی بسیج و بسیجی به مردم است .

وی گفت: گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار گام‌های خوبی برداشته اند، و  تقویت و ساماندهی گروه‌های جهادی از جمله اولویت‌های اجرایی برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به جامعه هدف است.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: بسیج و گروه های جهادی که برگرفته از فرهنگ‌ ایثار و شهادت هستند، در امر محرومیت زدایی در سطح استان به خوبی اهتمام ورزیدند. 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر