logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۷۰۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

۳۴ آموزگار ابتدایی در ابهر استخدام می‌شوند

۳۴-آموزگار-ابتدایی-در-ابهر-استخدام-می‌شوند
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: در سال‌جاری ۳۴ نفر در آزمون استخدامی فرهنگیان پذیرفته خواهند شد تا به‌ عنوان معلم وارد کلاس درس شوند.

داود مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه‌ خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اهمیت سنجش نوآموزان در بدو ورود به‌نظام آموزشی، گفت: اولین گام در مسیر علم‌آموزی، سنجش دقیق و اصولی نوآموزان است تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف آنان، برنامه‌ریزی آموزشی مناسب برای هر دانش‌آموز صورت گیرد.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه به اجرای طرح شهید محمودوند در قالب انسداد مبادی بی‌سوادی اشاره کرد و گفت: این طرح باهدف شناسایی و جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در حال اجرا است و خوشبختانه وضعیت شهرستان ابهر در این زمینه عالی عمل کرده است.

مرادی با تأکید بر ضرورت پیگیری جدی‌تر این طرح توسط مدیران مدارس، خاطرنشان کرد: با تلاش و اهتمام همگانی، می‌توانیم گامی مؤثر در جهت ریشه‌کن‌ کردن مبادی بی‌سوادی در شهرستان ابهر برداریم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر همچنین به موضوع نظام دوری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: پس از چند سال غفلت از این موضوع، از سال گذشته مجدداً پیگیری آن در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول در پایان به برگزاری آزمون استخدامی معلمان اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۳۴ نفر پذیرفته خواهند شد تا به‌ عنوان معلم وارد کلاس درس شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر