logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۳۵۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین و مدیر اجرایی سازمان بسیج اساتید استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

اهداف شوم امپراطوری دروغین ایجاد ناامیدی در جامعه است

اهداف-شوم-امپراطوری-دروغین-ایجاد-ناامیدی-در-جامعه-است
جانشین بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند گفت: دستاورد امپراطوری دروغین نا امیدی در جامعه است.

یوسف اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امپراطوری دروغین مهندسی افکار و دیدگاه‌های مردم جهان می‌باشند و این اختیار را دارد با توجه به در دست داشتن ابزارهای پیشرفته جای ظالم و مظلوم، جلاد و بیگناه جابجا می‌شود گفت: اگر بشریت به دنبال عدالت و بصیرت نباشد به راحتی در دام این دستگاه‌های فتنه‌گر و دروغ پرداز می‌افتد.

بیشتر بخوانید
وی افزود: از همان ابتدای خلقت بشر بواسطه فیض بیکران خداوند متعال این نوع انسان بود که به توفیق الهی توانست راه‌های ارتباط و انتقال پیام را دریافت کند.
جانشین و مدیر اجرایی بسیج اساتید استان زنجان عنوان کرد: در طول تاریخ همیشه انسان‌هایی بودند که سعی کردند برای رسیدن به اهداف نفسانی و مطامع دنیوی خود پیام‌ها و اخبار را تحریف و دستکاری کنند و در اختیار مردم قرار دهند.
اسماعیل پور اضافه کرد: بر این اساس پایه‌های رسانه‌ها دروغ افکنی بشری را طرح ریزی کردند این موضوع در بررسی تاریخ انبیا و اولیای الهی و سرگذشت زندگی پادشاهان ظالم عصر آن بزرگواران بیشتر مشهود بوده و به چشم می‌خورد و از این روی بود که وقتی شنیدن حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام در محراب و سر نماز ضربت خوردند هراسان با خود سوال می‌کردند که مگر علی اهل نماز بود و این سرآغاز داستان امپریالیسم دروغ گویی رسانه‌های کفر بود که ماحصل آن در عصر کنونی در دستگاه رسانه‌های غربی و استکباری جولان داده شده است.
وی گفت: در این شرایط غبار آلود  نقش رهبران دینی خصوصا رهبری فرزانه انقلاب اسلامی ایران و ولی امر مسلمین بیشتر به چشم می‌آید که با تحلیل‌های خود و دادن گراهای دقیق هر آنچه که دستگاه رسانه‌ای کشورهای ظالم با دلارهای صهیونیستی درست می‌کنند  نقش بر آب می‌شود. 
جانشین و مدیر اجرایی بسیج اساتید استان زنجان عنوان کرد: در چنین شرایطی مسئولین تربیتی کشور بایستی شرایط بالا بردن سواد رسانه و آگاهی مردم خصوصا نوجوانان، جوانان و آینده سازان کشور را طوری مهندسی نمایند تا کمترین آسیب را از فضای مسموم رسانه‌ای جهان ببینند.
اسماعیل پور افزود: امروزه دشمن با در نظر گرفتن سلایق جوانان و نوجوانان سعی در ایجاد ارتباط دوستانه از طرق مختلف دارد که فضای مجازی بهترین روش نفوذ بر افکار جوانان و نوجوانان است.
تا نسل‌های جدید انقلاب را همسو خود نمایند و نگرش آنها را نسبت به مسائل محیط مسموم نمایند.
اسماعیل پور ابراز کرد: امپراطوری‌های دروغین با نیت‌های شوم پا به عرصه می‌گذارند و اقدام به کشتار زنان، مردان بی دفاع و دست در نسل کشی دارد.
وی ابراز کرد: امپراطوری دروغین سعی در ایجاد، ترویج یاس و ناامیدی در جامعه را داشته تا امید به زندگی را از دسترس مردم خارج کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر