logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۳۵۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئيس هیأت کشتی شهرستان ابهر خبر داد:

کسب ۶ طلا توسط کشتی‌گیران ابهری در مسابقات استانی

کسب-۶-طلا-توسط-کشتی‌گیران-ابهری-در-مسابقات-استانی
رئیس هیأت کشتی شهرستان ابهر گفت: از هشت کشتی‌گیر در ده وزن در رشته آزاد و ۶ کشتی‌گیر در ده وزن در رشته فرنگی نتایج قابل قبولی گرفتند.

حمیدرضا محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در خانه کشتی ابهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: این مسابقات به صورت استانی بوده و ورزشکاران شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، ماهنشان، طارم، سلطانیه و ایجرود حضور داشتند.

محمدبیگی افزود: از هشت کشتی‌گیر ابهری در ده وزن در رشته آزاد و ۷ کشتی‌گیر در ده وزن در رشته فرنگی نتایج قابل قبولی گرفتند.

رئیس هیأت کشتی شهرستان ابهر با اشاره به نتایج در رشته آزاد، گفت: کیومرث افشاری در وزن ۵۷ کیلو طلا، محمد نظری در وزن ۷۰ کیلو طلا، احمد یوسفلی در وزن ۱۳۰ کیلو طلا، میلاد اکبری در وزن ۶۱ کیلو نقره، امیر بشیری‌فرد در وزن ۷۰ کیلو نقره، حسن عبادی در وزن ۷۴ کیلو نقره، سعید مهری در وزن ۸۶ کیلو برنز، علیرضا پیری در وزن ۹۲ کیلو نقره را کسب کردند.

وی افزود: در رشته فرنگی؛ نوید حیدری در وزن ۶۳ کیلو طلا، محمد زمانی در وزن ۷۷ کیلو طلا، علیرضا طالبی در وزن ۱۳۰ کیلو طلا، محمد محمودی در وزن ۶۳ کیلو نقره، ابولفضل سلیمی در وزن ۶۷ کیلو نقره، میلاد یوسفی در وزن ۷۲ کیلو برنز موفق به کسب مدال شدند.

محمدبیگی خاطرنشان کرد: کلاس کنترل و ارتقا داوران ملی در استان که متشکل از ۵۰ نفر از داوران استان با حضور محمد مصلایی‌پور، رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی نیز از روز پنجشنبه تا روز جمعه و در خلال مسابقات انجام گرفت.

وی در پایان ضمن تبریک وخسته نباشید به تمامی کشتی‌گیران و از تمامی مربیان عزیز و هيأت اجرایی مسابقات و هيأت داوران، از زحمات تمامی مسئولین استانی و شهری حاضر در مسابقات و پیشکسوتان و تماشاگران فهیم که با حضور سبزشان مایه دلگرمی پهلوانان استان شدند تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر