logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۷۱۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت تنیس روی میز شهرستان ابهر خبر داد:

کسب مقام اول استانی توسط تنیسور ابهری

کسب-مقام-اول-استانی-توسط-تنیسور-ابهری
رئیس هیأت تنیس روی میز شهرستان ابهر گفت: تنیسور ابهری در مسابقات المپیاد فرهنگیان آقایان استان زنجان مقام اول را کسب کرد.

مجید امیرلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: مسابقات المپیاد فرهنگیان آقایان که با شرکت فرهنگیان شهرهای استان زنجان در رده سنی زیر ۴۰ برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طی رقابتی نزدیک در مسابقات انفرادی، سیدکاظم موسوی از ابهر مقام ابهر، حامد خدابنده‌لو از خدابنده مقام دوم و مسعود کاظمی از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان مقام سوم را کسب کردند.

امیرلو تصریح کرد: مسئول برگزاری مسابقات حسن خالقی و داوران این مسابقات عبدالله مرادی، حسین قربانی، حسین قره‌باغی و محمدرضا اسدی بودند.

رئیس هیأت تنیس روی میز شهرستان ابهر با اشاره به نتایج مسابقات تیمی افزود: ناحیه ۲ زنجان مقام اول و ابهر مقام دوم و شهرستان طارم مقام سوم را کسب کردند.

این مسئول ضمن تبریک به سیدکاظم موسوی عضو فعال خانه پینگ‌پنگ ابهر و خانواده بزرگ این رشته گفت: با توجه به مقام‌های کسب شده در سطح استان که نشان از پتانسیل بالای ورزشکاران این رشته است، خواستار توجه بیشتر مسئولان استان و شهرستان جهت شکوفایی استعدادهای نونهالان و نوجوانان و جوانان این رشته هستیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر