logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۲۹۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت کشتی شهرستان ابهر:

کشتی‌گیران ابهری طلایی شدند

کشتی‌گیران-ابهری-طلایی-شدند
رئیس هیأت کشتی شهرستان ابهر گفت: در مسابقات استانی رده سنی نوجوانان و جوانان کشتی‌گیران ابهری طلایی شدند.

حمیدرضا محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: این مسابقات با حضور نمایندگان تمامی شهرهای استان زنجان به میزبانی هیأت کشتی شهرستان ابهر در ۲۱ مهرماه در خانه کشتی ابهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها پسران پهلوان ابهری موفق به کسب عناوین ذیل شدند: در رده سنی جوانان رضا داود بیگی در وزن ۵۵ کیلو، محمد محمودی در وزن ۶۳ موفق به دریافت طلا شدند، هادی جعفری در وزن ۶۷ کیلو، امیر بشیری‌فرد در وزن ۷۲ کیلو، مهدی صفدری در وزن ۷۷ کیلو، میثم سرداری در وزن ۹۷ و محمد امین خدابنده در وزن ۱۳۰ مدال نقره کسب کردند.

محمدبیگی افزود: در رده سنی نوجوانان آرین مقدم در ۴۵ کیلو، محمدمهریار محرمخانی در وزن ۶۰ کیلو، متین بختیاری در وزن ۶۵ کیلو و طاها اکبری در وزن ۹۲ کیلو همگی موفق به کسب طلا شدند و امیرصدرا گوهری‌زاده در وزن ۶۵ موفق به کسب مدال نقره و رضا پیکانی در وزن ۵۵ کیلو، بنیامین بابایی در وزن ۶۵ کیلو و ابولفضل فرهادی در ۷۱ کیلو، محمد مهدی امیدی در وزن ۸۰ کیلو موفق به کسب برنز این مسابقات شدند.

رئیس هیأت کشتی ابهر در پایان ضمن تبریک و خدا قوت به تمامی کشتی‌گیران از تمامی خانواده این عزیزان تشکر و همچنین از زحمات مربیان زحمت‌کش و داوران بی‌ادعا و اعضای هیأت کشتی ابهر و مسئولین محترم اداره ورزش و شورای شهر ابهر و پیشکسوتان کشتی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر