logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۳۴۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

اصل وجود آمریکا و اسرائیل دروغی بزرگ است

اصل-وجود-آمریکا-و-اسرائیل-دروغی-بزرگ-است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه طوفان الاقصی که توسط جوانان فلسطین شکل گرفت بر پایه‌ی توکل بر خدا بود که موجب شکست اسرائیل شد گفت: اصل وجود آمریکا و اسرائیل دروغی بزرگ است.

حجت الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه یکی از نشانه‌های ضعف دشمن این است که گاهی اوقات در کنار برخی دولت‌های حامی وقتی احساس ضعف و شکست کند مجبور می‌شود درباره موضوعات مختلف دروغ پردازی کند گفت: دروغ پردازی‌هایی که در ذهن عموم مردم شکل می‌گیرد و مساعدت و همکاری برخی کشورهای حامی را به خود جلب می‌کند و با این دروغ‌ پردازی‌ها دولت مقابل تضعیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: وقتی صحبت از آمریکا و اسرائیل می‌شود که خودشان را ابر قدرت در دنیا می‌دانند بعد از انقلاب اسلامی ایران ابهت ابر قدرت‌های جهان در هم شکسته شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: امام راحل این شخصیت والا و حکیم یه قاعده کلی را نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه امت‌های آزادی خواه جهان معرفی و نشان داد که آن گویای این مطلب است که در برابر ظالم باید ایستاد و ایستادگی کرد.

حجت الاسلام ناصر افزود: کسی که مقاومت و ایستادگی در برابر امپراطوری‌‎های دروغین را داشته باشد قطعا پیروز میدان است.

وی تاکید کرد: لذا امام راحل ایستادگی در برابر دشمنان را به همه دنیا نشان داد وقتی که از اسرائیل صحبت می‌شود یاد غده سرطانی و این رژیم جعلی می‌افتیم که سرزمین‌های اشغالی را دخل و تصرف کرده و تحت حمایت نیروهای قدرتمند مانند آمریکا قرار دارد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل دارای یک لشگر و ارتشی قوی بود که همیشه خود را به عنوان قدرت مطرح جهانی معرفی می‌کردند ولی زمانی که این ارتش قوی دنیا خود را در برابر غیرت و اراده جوانان فلسطینی دید ابهت آن شکسته شد.

حجت الاسلام ناصر ابراز کرد: جوانان فلسطینی در برابر ظلم ایستادگی کرده و موفق شدند در طوفان الاقصی پیروز میدان باشند.

وی عنوان کرد: جوانان فلسطینی در طوفان الاقصی عزمت و هیمنه آمریکا و اسرائیل را در هم پیچید و در طی این حرکت ابروی اسرائیل در جهان رفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آمریکا و اسرائیل یک قدرت جهانی بودند که دارای سلاح‌های پیشرفته هستند که اسیر گلوله‌‎ها و موشک‌‎های خود ساخته نیروهای حماس شدند در این میان با دروغ پراکنی‌‎هایی که انجام شد خود حماس را به عنوان جنایتکار معرفی کرده و برای جهانیان مظلوم نمایی کردند.

حجت الاسلام ناصر افزود: طوفان الاقصی که توسط جوانان فلسطین شکل گرفت بر پایه‌ی توکل بر خدا بود که شخصیت و جایگاه حقیقی صهیونیست را به کل دنیا نشان داد در واقع باید به این نکته توجه داشت که اصل وجود آمریکا و اسرائیل دروغی بزرگ است.

وی عنوان کرد: خود اسرائیل با کشتاری افراد بی سلاح در غزه انجام داد که بیشترین آنان زن و کودک بودند به جهان ثابت کرد که چه شخصیت سنگ دلی داشته و چقدر راحت می‌تواند دست به جنایت زده و نسبت به آن بی تفاوت باشد و وجدانی در وجود این افراد نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نفرتی که امروزه مردم جهان از اسرائیل دارد بی مثال است زیرا به جهانیان ثابت شد که یک رژیم کودک‌کش است.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر