logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۲۴۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

دفاع مقدس با مدیریت جهادی و انقلابی به پیروزی رسید

دفاع-مقدس-با-مدیریت-جهادی-و-انقلابی-به-پیروزی-رسید
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دفاع مقدس با مدیریت جهادی و انقلابی پیروز شد، گفت: در عرصه سازندگی خصوصا ساخت مسکن برای جوانان باید جهادی عمل شود، تا هم وعده مسئولان عملی شود و هم جوانان صاحب سرپناه شوند.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: جهاد فقط به معنای حضور در میدان جنگ نیست؛ هرگونه تلاش و کوشش در مقابله با دشمن جهاد تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مقام معظم رهبری زمانی فرمودند خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است.

امام جمعه سلطانیه گفت: لذا دفاع مقدس یک الگوست و باید از دفاع مقدس برای مسائل و عرصه‌های مختلف درس گرفت. 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس با مدیریت جهادی و انقلابی پیروز شد، تصریح کرد: لذا در عرصه سازندگی خصوصا ساخت مسکن برای جوانان باید جهادی عمل شود، تا هم وعده مسئولان عملی شده و هم جوانان صاحب سرپناه شوند. 

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب با اشاره به اینکه در عرصه مقابله با تروریسم نیز دفاع مقدس الگوست، اذعان کرد: برای اینکه همه تروریست‌های دنیا پشت سر صدام بودند و با همه توان به صدام کمک کردند و لذا اکنون نیز با هوشمندی و بصیرت می‌توان با تروریسم مقابله کرد.

وی خاطر‌نشان کرد: در عرصه فرهنگی نیز دشمن با تهاجم فرهنگی و نبرد آرام، به توحید، نبوت و امامت، ولایت فقیه، احکام شرعی، حجاب و حدود شرعی و به اسلام ناب و ایمان مردم حمله‌ور می‌شود و با شبهه‌پراکنی در صدد تضعیف باورهای دینی، شکستن ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و لذا در عرصه جهاد تبیین فریضه فوری است و باید مثل شهدا در برابر تهاجم فرهنگی ایستاد و مانع نفوذ فرهنگی دشمن شد و همچون شهدا جوانان را به خوبی‌ها دعوت کرد.

امام جمعه سلطانیه گفت: هر کس در هر سنگری که ایستاده، با توجه به تخصص و تجربه‌ای که دارد، به ایران اسلامی در هر زمینه‌ای خدمت می‌کند، چه در عرصه درمان، چه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی، چه در عرصه علم و فناوری و چه در عرصه فرهنگ همه اینها جهاد است چرا که به پیشرفت کشور کمک می‌کند و کشور را از وابستگی به بیگانگان نجات می‌دهد و کشور روی پای خود می‌ایستد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر