logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۷۱۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس گروه دبیرخانه هیأت عالی نظارت:

اغلب تخلفات اداری ناشی از جهل به قوانین است

اغلب-تخلفات-اداری-ناشی-از-جهل-به-قوانین-است
رئیس گروه دبیرخانه هیأت عالی نظارت با بیان اینکه اغلب تخلفات اداری ناشی از جهل به قوانین است، گفت: آشنایی هر چه بیشتر کارمندان با قوانین و مقررات جاری از بسیاری از مسائل و معضلات جلوگیری کرده و از تخلف که سرآغاز شکل‌گیری فساد است جلوگیری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» جلسه آموزشی قانون و آیین‌نامه اجرایی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری با حضور رئیس گروه دبیرخانه هیأت عالی نظارت در استان زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

اسکندر آراسته با بیان اینکه اغلب تخلفات در این بخش ناشی از جهل به قوانین است، گفت: آشنایی هر چه بیشتر کارمندان با قوانین و مقررات جاری از بسیاری از مسائل و معضلات جلوگیری کرده و از تخلف که سرآغاز شکل‌گیری فساد است جلوگیری می‌کند.

رئیس گروه دبیرخانه هیأت عالی نظارت افزود: کارمندان باید آشنایی اجمالی به قانون رسیدگی به تخلفات اداری و آیین‌نامه اجرایی، تکالیف و وظایف خود و سایر قوانین و مقررات مربوطه داشته باشند و در جریان این امر قرار گیرند که در صورت فعل یا ترک فعل یا قصور و تقصیر در افعال و اقدامات اداری، مجازات خواهند شد.

رئیس گروه دبیرخانه هیأت عالی نظارت و هیأت همراه از دبیرخانه‌های هیأت تخلفات مستقر در استانداری، اداره کل آموزش و پرورش، علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و قوه قضائیه بازدید و به بررسی عملکرد اعضای هیأت در سال ۱۴۰۲ پرداختند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر