logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۲۴۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مجموعه تفریحی با ارزش شهر زنجان همچنان بی‌سر و سامان است؛

دست بسته شهرداری زنجان در برابر قانون

دست-بسته-شهرداری-زنجان-در-برابر-قانون
شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری فعلا به صورت قانونی، نمی‌تواند به گاوازنگ ورود یابد، گفت: اگر بستری فراهم شود و شهرداری بتواند گاوازنگ را تحویل بگیرد حداکثر خدمات را ارائه خواهد داد.

علی‌رضا فیروزفر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در خصوص زیباسازی مجموعه تفریحی گاوازنگ که همجوار با نمایشگاه کاسپین قرار دارد و این مجموعه پذیرای شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف در جشنواره آش خواهد بود، اظهار داشت: قسمت‌هایی از مجموعه گاوازنگ همچنان دست سازمان همیاری شهرداری‌ها است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مابقی مجموعه نیز در تحویل اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل منابع طبیعی قرار دارد.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری فعلا به صورت قانونی، نمی‌تواند به گاوازنگ ورود یابد، گفت: اگر بستری فراهم شود و شهرداری بتواند گاوازنگ را تحویل بگیرد حداکثر خدمات را ارائه خواهد داد.

وی بیان کرد: مجموعه‌ای همچون گاوازنگ یک دارائی با ارزش برای شهر زنجان محسوب می‌شود و شهرداری آماده است در صورت آماده شدن بستر و رفع قانونی معارضات و تحویل به مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای حفظ و ارتقا این دارائی انجام دهد. 

فیروزفر در خصوص تامین پارکینگ در محل نمایشگاه کاسپین نیز گفت: تلاش می‌کنیم تا زحمت همشهریان را به حداقل برسانیم و این اقدام می‌تواند به صورت یک طرح ترافیکی بدون ورود وسایل نقلیه به محل نمایشگاه از یک محدوده‌ای مشخصی باشد و یا اینکه فضای پارکینیگ در اطراف نمایشگاه گسترش یابد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ،fn ] [ ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ ]
اقای شهردار خواهشن یه نظری به این رضوان پونک بکن که باید خودمون هزینه تمیز کردنشو بدیم
[ نام : داود احمدی ] [ ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ ]
شهرداری زنجان در همه چیز تبعیض قائل میشود حتی در اسفالت ریزی طوری که خیابان های حتی فرعی شهرک مورد نظر را کلی ولی خیابان های اصلی تقریبا پائین شهر را فقط لکه گیری جزئی انهم بسیار نامناسب انجام میدهد برای عوام فریبی
[ نام : ] [ ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ ]
شهرداری نمی تواند پول پیمانکارهای زباله را بدهد وآنها با حداقل نیرو کار میکنند.ومردم خودشان آشغالهای خونه ها را می برند سر کوچه اونهم در سرماو گرما.حالا شهرداری از تفریح حرف می‌زند توجیب مارا نزن بقیه اش پیش کش
فرم ارسال نظر