logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۶۸۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان:

«سنجش سلامت» نوآموزان در استان زنجان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد

«سنجش-سلامت»-نوآموزان-در-استان-زنجان-تا-پایان-اردیبهشت-ماه-ادامه-دارد-
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه «سنجش سلامت» نوآموزان در استان زنجان است گفت: این سنجش تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

فاطمه باغبانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه این طرح از اول مهرماه سال گذشته آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد گفت: از مهرماه سال گذشته پذیرش و نوبت‌گیری‌های نوآموزان را داشتیم که تا به امروز هم 60 درصد کار انجام شده است و نوآموزانی که برای سال تحصیلی 1403_ 1404 قصد ورود به آموزش و پرورش را دارند باید مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی افزود: تقاضا داریم خانواده‌هایی که هنوز اقدامی به طرح سنجش سلامت کودکان خود نکرده‌اند برای نوبت گیری و دریافت خدمات هرچه سریعتر اقدام کرده تا ارزیابی‌های لازم و ضروری انجام شود. 

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام این کودکان منوط به این است که حتما سنجش را سریعتر انجام دهند، بیان کرد: بعد از سنجش و ارزیابی اولیا می‌توانند نسبت به ثبت کتب تحصیلی کنند.

وی با تاکید براینکه خانواده‌ها اهتمام ویژه به این موضوع داشته باشند و این کار را به روز‌های پایانی موکول نکنند، تصریح کرد: طبق سازمان مرکزی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری این طرح ادامه دارد و بعد از 31 اردیبهشت ماه باید این موضوع اتمام پیدا کرده و ارزیابی‌های سنجش نوآموزان نیز تکمیل شود تا در مرحله ثبت‌نام به مشکل نخورند.

باغبانی در پایان افزود: نیرو‌های توانبخشی نیز از سال جاری به برنامه‌های آموزش و پرورش اضافه شده است که این امر حدود 20 سال متوقف شده بود، در حال حاضر نیز 7 نفر آموزگار در کل استان زنجان مشغول به تدریس در مدارس استثنایی هستند.   

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر