logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۲۲۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

آمریکا نکبت‌بارترین پرونده حقوق بشری در جهان را دارد

آمریکا-نکبت‌بارترین-پرونده-حقوق-بشری-در-جهان-را-دارد
امام جمعه خرمدره گفت: ادامه حمایت از داعش در سوریه و بسیاری از جنایات دیگر علیه بشریت نشان می‌دهد که آمریکا نکبت‌بارترین پرونده حقوق بشری را داشته و عامل اصلی ناآرامی‌ها در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و سبط اکبر، امام حسن مجتبی (ع)؛ مظلومیت پیامبر (ص) اظهار داشت: عدم عمل به حدیث ثقلین، عامل اصلی مظلومیت قرآن و اهل بیت علیهم السلام و در یک کلمه اسلام است. 

بیشتر بخوانید

این مظلومیت به گونه‌ای بود که حتی در آخر عم شریف ایشان، مانع از مکتوب شدن وصیت ایشان شدند؛ چون بدخواهان می‌دانستند که مهم‌ترین وصیت ایشان، حدیث ثقلین است. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به پرونده ننگین حقوق بشری آمریکا گفت: انتقال اورانیوم ضعیف شده به اوکراین توسط آمریکا ادامه سیاهه جنایات جنگی آمریکاست که در برگ برگ تاریخ ثبت شده است. 

امام جمعه خرمدره افزود: ادامه حمایت از داعش در سوریه و ادامه حمایت از تفاله‌های آن‌ها در سوریه و سنگ‌اندازی در مسیر صلح و آرامش در سوریه و بسیاری از جنایات دیگر علیه بشریت نشان می‌دهد که آمریکا نکبت‌بارترین پرونده حقوق بشری را داشته و عامل اصلی ناآرامی‌ها در جهان است. 

 وی با اشاره به جایگاه اجتماعی و سیاسی حجاب گفت: داده‌های آماری نشان دهنده اعتقاد قریب به اتفاق مردم به حجاب و پوشش اسلامی است و این داده‌ها نشان می‌دهد که هنوز می‌توان به اقدامات فرهنگی و تبلیغی در ارتباط با حجاب امیدوار بود. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به اقدامات دشمنان اسلام علیه حجاب از قبیل ممنوعیت‌های وضع شده علیه حجاب در فرانسه، گفت: این امر نشان دهنده جایگاه مهم سیاسی و اجتماعی حجاب به عنوان یکی از ارکان هویت مسلمانی بوده و بر همین اساس مردم و مسئولان باید با بصیرت مسبوق به سابقه خود، مانع از آسیب به حجاب به عنوان رکنی مهم از ارکان هویت اجتماعی _ دینی خود باشند.

وی خاطر‌نشان کرد: دولت فرانسه در حالی پوشش اسلامی را در مدارس ممنوع اعلام کرده که در اغتشاشات 1401، با ادعای آزادی پوشش، در امور داخلی ایران دخالت می‌کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر