logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۲۱۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بخشدار مرکزی شهرستان ابهر خبر داد:

افتتاح آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری ۱۱ روستای ابهر

افتتاح-آسفالت‌ریزی-و-جدول‌گذاری-۱۱-روستای-ابهر-
بخشدار مرکزی شهرستان ابهر گفت: با حمایت‌های استانداری و پیگیری‌های فرمانداری شهرستان ابهر در ۸ روستا آسفالت‌ریزی و ۳ روستا جدول‌گذاری انجام شده است.

مهدی واعظی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در ۸ روستای خراسانلو، کبودچشمه، جداقیه، چرگر، نورین، رازمجین، گل‌تپه و مهستان آسفالت‌ریزی و زیرسازی معابر روستایی و در ۳ روستای خراسانلو، چرگر و نورین جدول‌گذاری انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در روستای چرگر زیرسازی و بازسازی ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان انجام شده است، گفت: جدول‌گذاری روستا نیز به طول هزار متر با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

واعظی افزود: در روستای خراسانلو نیز ۶ هزار مترمربع با اعتبار ۲ میلیارد تومان آسفالت‌ریزی انجام شده و هزار متر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جدول‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در روستای کبود چشمه ۶ هزار مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آسفالت‌ریزی شده، گفت: یک پارک به متراژ هزار و ۷۰۰ مترمربع با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در این روستا افتتاح شد.

بخشدار مرکزی گفت: در روستای مهستان ۴ هزار مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و در روستای جداقیه ۵ هزار مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی تصریح کرد: در روستای نورین ۹ هزار مترمربع با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آسفالت‌ریزی و با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان جدول‌گذاری انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه در روستای رازمجین ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آسفالت‌ریزی و در روستای گل‌تپه ۳ هزار متر‌مربع با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان آسفالت‌ریزی معابر روستایی انجام شده است.

وی در پایان از حمایت‌های استاندار زنجان و پیگیری‌های فرماندار شهرستان ابهر بابت اختصاص اعتبار و از دهیاران این روستاها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر