logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۱۱۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان در گفتگو با موج رسا:

۴۱ درصد راه‌های روستایی ماهنشان نیاز به بهسازی و آسفالت‌ریزی دارد

۴۱-درصد-راه‌های-روستایی-ماهنشان-نیاز-به-بهسازی-و-آسفالت‌ریزی-دارد-
رئیس اداره راهداری شهرستان ماهنشان با بیان اینکه بخشی از راههای روستایی شهرستان ماهنشان آسفالت بوده و بخش دیگر خاکی است گفت: 41 درصد راه‌های روستایی شهرستان ماهنشان نیاز به بهسازی و آسفالت دارد.

محمد جعفری در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه در بین شهرستان‌های استان زنجان، شهرستان ماهنشان به لحاظ وسعت حوزه استحفاظی و طول راه‌ها، در رتبه سوم قرار دارد، اظهار کرد: مجموع راه‌های اصلی و فرعی در سطح شهرستان ماه نشان ۹۱۲ کیلومتر است که از این مقدار ۶۹۷ کیلومتر، راه‌های روستایی را در بر دارد.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: طی سال‌های گذشته اعتبارات در نظر گرفته شده برای بهسازی راه‌های روستایی شهرستان ماه نشان، تکافوی نیازها نبوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان ابراز کرد: سال گذشته با آغاز روند برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت برای بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان ماهنشان، ۱۰ کیلومتر از راه‌های روستای این شهرستان به روش پیمانسپاری بهسازی شده است.

 جعفری تصریح کرد: روستاهایی که عملیات بهسازی توسط اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان در آن صورت گرفته است عبارتند از: راه روستایی پری - علم کندی ۳.۵ کیلومتر، روستای قره باتلاق ۱.۵ کیلومتر، روستای خضرآباد ۳.۵ کیلومتر و روستای اینچه سفلی و خلج در مجموع به طول ۱.۴ کیلومتر می‌باشد.

وی تاکید کرد: در حوزه استحفاظی این شهرستان عملیات روکش راه‌های اصلی در سال ۱۴۰۱ به طول ۶.۱ کیلومتر از مسیر دندی - زنجان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان گفت: امسال اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال از ردیف‌های ملی و استانی جذب شده که ۳۲۰ میلیارد از آن از محل حقوق دولتی معادن شهرستان تامین شده و  پتانسیل اجرای پروژه‌های روکش راه‌های اصلی و بهسازی راه‌های روستایی مجموعا به طول ۴۰ کیلومتر را دارا است.

جعفری گفت: امید است روکش راه‌های روستایی انجمن - خیرآباد - ارزه خوران، قواق علیا و سفلی، دندی – قرآیی حدفاصل سه راه دوزکند تا ابراهیم آباد، ماه نشان - نیک پی، بهسازی و آسفالت راه روستایی پری به علم کندی، بهسازی و آسفالت راه روستایی خضرآباد و بهسازی راه روستایی کردی از شهرستان ماهنشان استان زنجان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عملیاتی شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر