logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۱۵۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر در گفتگو با موج رسا خبر داد:

آسفالت‌ریزی معابر ۲۲ روستا ابهر با اعتبار بیش از ۲۵ میلیارد تومان

آسفالت‌ریزی-معابر-۲۲-روستا-ابهر-با-اعتبار-بیش-از-۲۵-میلیارد-تومان-
فرماندار ابهر گفت: در سال جاری معابر ۲۲ روستا با اعتبار حدودا ۲۵ میلیارد تومان آسفالت‌ریزی خواهد شد که تاکنون در ۹ روستا آسفالت‌ریزی انجام شده است.

احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات دهگردشی‌های شهرستان و با هدف ایجاد رفاه عمومی و تسهیل در عبور و مرور اهالی روستاها، عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی در حال انجام است و امیدواریم تا پایان فصل عمرانی بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت‌ریزی از محل اعتبارات دهیاری‌ها در روستاهای شهرستان ابهر انجام شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اینکه در ۵ روستا از جمله: پیرسقا، عمیدآباد، قروه و نورین ۱۰۰ درصد از معابر اصلی آسفالت‌ریزی صورت گرفته است.

ذوالقدر تصریح کرد: شهرستان ابهر دارای ۷۱ روستای دارای سکنه است که ۲۰ روستای آن فاقد دهیاری بوده و برای این روستاها نیز اعتبارات ویژه‌ای از محل اعتبارات مربوط به روستاهای فاقد دهیاری در راستای رفع مشکلات که عمدتا مربوط به رفع مشکلات آب شرب در نظر گرفته شده است که در حال انجام و پیگیری است.

فرماندار ابهر گفت: با پیگیری‌هایی که از سوی فرمانداری صورت گرفته، قیر دولتی رایگان برای ۴۰ هزار مترمربع آسفالت از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اختیار دهیاری‌ها قرار گرفته که در عملیات آسفالت ریزی روستاها استفاده خواهد شد. 

ذوالقدر با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۳۲ درصد از معابرکل روستاهای شهرستان ابهر در سال جاری آسفالت‌ریزی شود، گفت: درحال حاضر ۴۱ هزار مترمربع از معابر روستایی آسفالت‌ریزی شده است و ۶۹ هزار مترمربع باقیمانده تا پایان سال عمرانی آسفالت‌ریزی خواهند شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر