logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۱۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر نفت منطقه زنجان:

مشکلی در تامین سوخت رسانی ایام تعطیلات نداریم

مشکلی-در-تامین-سوخت-رسانی-ایام-تعطیلات-نداریم

مدیر نفت منطقه زنجان با اشاره به تامین سوخت خودروها در آغاز پیک مسافرت ها گفت: سوخت رسانی در ایام نوروز با تلاش فراوان نیروهای شرکت نفت میسر می شود.

به گزارش موج رسا;محمود آقا محمدیان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران ظرافت را می بینند و برخی از کلماتی که باعث سو تفاهم می شود خبرنگاران آن را به روشنی و به وضوح بیان می کنند.

وی با اشاره به اینکه شبکه های مجازی عوارض زیادی برای جامعه دارد عنوان کرد: اگر کشورهای اروپایی قانون دارند ولی کشور ما شرع و قانون دارد و چرا باید وضعیت ما اینگونه باشد.

مدیر نفت منطقه زنجان گفت: سوخت رسانی در ایام نوروز با تلاش فراوان نیروهای شرکت نفت میسر می شود و چه بسا که اگر در تعطیلات در طول مسیر جایگاه سوخت وجود نداشته باشد چه مشکلاتی پیش می آید.

وی با اشاره به زحمات فراوان همکاران شرکت نفت ابراز کرد: کار ما از حساسیت بالایی برخوردار است ولی زیاد دیده نمی شود.

آقا محمدیان عنوان کرد: زحمات همکاران باید نمود پیدا کند و مردم بدانند که این تردد هایی که در خیابان ها وجود دارد تلاش هایی را در پشت سر طلب می کند و حاصل زحمات تلاش گران شرکت نفت می باشد.

وی با اشاره به سامانه 09627 گفت: این سامانه برای شکایات مردمی است که در صورت وجود تخلف و نارضایتی از جایگاه های سوخت با این سامانه تماس بگیرند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر