logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۰۸۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

۴ سرمایه‌گذار درخواست احداث هتل چهار و پنج‌ستاره در استان زنجان دارند

۴-سرمایه‌گذار-درخواست-احداث-هتل-چهار-و-پنج‌ستاره-در-استان-زنجان-دارند
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: دو نفر سرامایه‌گذار برای احداث هتل پنج ستاره در زنجان، دو متقاضی برای احداث هتل چهار ستاره در ابهر درخواست دارند.

سید سعید صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر تب گردشگری و درخواست سرمایه‌گذاری در این حوزه در استان زنجان بالا گرفته است و متقاضیان خوبی در حال ارزیابی این حوزه هستند و تقاضای خود را مبنی بر سرمایه‌گذاری در حوزه تاسیسات گردشگری اعم از مجتمع‌های گردشگری، هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی و بوم‌گردی ها را پیگیر هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دو متقاضی برای احداث هتل پنج ستاره در زنجان، دو متقاضی برای احداث هتل چهار ستاره در ابهر درخواست داده‌اند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه برای احداث هتل چهار ستاره در ابهر یک موافقت‌نامه صادر و کلنگ‌زنی شده است، گفت: در استان زنجان نیز پیگیر زمین برای احداث هستیم.

صفوی تصریح کرد: در چند ماه اخیر چندین اقامتگاه بوم‌گری و سنتی به بهره‌بردای رسیده است و به نظر بهترین روش برای تامین ظرفیت‌های اقامتی و پذیرایی و گسترش در سطح استان به جهت گستردگی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و پراکندگی در سطح هر شهرستان این اقامتگاه‌های سنتی و بوم گردی است که می‌تواند حداقل گردشگران داخلی را تحت پوشش قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته دو پروژه الماس غرب و شهر راز که اقامتی و پذیرایی بودند در ابهر به بهره‌برداری رسیدند افزود: حدود ۲۰۰ تخت به تخت‌های استان اضافه شده است.

صفوی با اشاره به اینکه دولت زیرساخت‌ها را تامین می‌کند گفت: دولت تسهیلات خوبی در احداث هتل‌ها در نظر گرفته است و از سرمایه‌گذارانی که به این بخش ورود کند با پرداخت تسهیلات حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر