logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۰۶۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
حضور وزیر میراث فرهنگی در زنجان؛

وزیر میراث فرهنگی از پروژه‌های گردشگری شهر زنجان بازدید کرد+ عکس

وزیر-میراث-فرهنگی-از-پروژه‌های-گردشگری-شهر-زنجان-بازدید-کرد+-عکس
وزیر میراث فرهنگی امروز ۱۸ خرداد ماه وارد زنجان شد و از پروژه سبزه‌میدان، گذر گردشگری ملت و گذر گردشگری اشراق زنجان بازدید کرد.

به گزارش موج رسا; عزت‌اله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی امروز ۱۸ خرداد ماه وارد زنجان شد و از پروژه سبزه‌میدان بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی مسئولان شهری زنجان انجام شد علی‌رضا فیروزفر؛ شهردار زنجان با اشاره به اینکه فاز جنوبی سبزه میدان به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ شهری افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت، اظهار داشت: کل پروژه سبزه میدان زنجان در یک محدوده ۶.۶ هکتاری اجرا شده و برای ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع در این محدوده، غرفه‌هایی با کاربری تجاری و با زمینه فعالیت عرضه محصولات صنایع دستی و گردشگری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه محدوده میانی این پروژه نیز عرصه‌ای به وسعت ۲ هکتار را شامل می‌شود گفت: مقرر است این مکان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و آیینی بکار گرفته شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه در بخش شمالی پروژه تالار شهر با ابعاد ۷ هزار متر مربع در دست ساخت است گفت: کاربری این قسمت فرهنگی خواهد بود.

سبزه‌میدان بستر مناسبی برای گردشگری در مرکز شهر زنجان

محسن افشارچی، استاندار زنجان نیز با اشاره به اینکه پروژه سبزه‌میدان جاذبه مهم گردشگری شهر زنجان به شمار می‌رود، گفت: در این پروژه در سبزه میدان قدیم، مسجد جامع شهر زنجان، بازار قدیمی و پیاده راه واقع شده است.

وی با بیان اینکه در انتهای پروژه نیز تالار شهر و مابین آنها باغ بزرگ و ۲ موزه‌ نیز اطراف آن قرار گرفته است گفت: به نظر می‌رسد سبزه‌میدان هم می‌تواند بستر گردشگری خوبی در مرکز شهر زنجان ایجاد کند.

 بازدید از گذر گردشگری ملت شهر زنجان

بازدید از گذر گردشگری اشراق زنجان

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر