logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۸۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاد دانشگاه در گفت‌وگو با موج رسا؛

رونمایی از موشک صیاد 4 موجب نگرانی دشمن شد/ دلهره دشمن بعد از پرتاب زیر مداری ماهواره‌بر قائم ۱۰۰

رونمایی-از-موشک-صیاد-4-موجب-نگرانی-دشمن-شد-دلهره-دشمن-بعد-از-پرتاب-زیر-مداری-ماهواره‌بر-قائم-۱۰۰
استاد دانشگاه با اشاره به رونمایی موشک صیاد ۴ و پرتاب زیر مداری ماهواره‌بر قائم ۱۰۰، گفت: رونمایی از موشک صیاد 4 موجب نگرانی دشمنان انقلاب شده است.

احمد مجتهدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رونمایی موشک صیاد ۴ و پرتاب زیر مداری ماهواره‌بر قائم ۱۰۰، اظهار کرد: مهم‌ترین پیام این اقدام این است که جمهوری اسلامی، ایران دیگر ایران ۴۳ سال پیش نیست و این را دشمنان داخلی و خارجی می‌داند و باید بدانند.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: همان‌طوری که رهبر انقلاب تأکید کردند که باید قوی شویم؛ خوشبختانه یکی از حوزه‌هایی که تحت مدیریت عالی رهبری توانسته در سطح جهان و منطقه نماد قدرت برای جمهوری اسلامی ایران شود صنعت هوافضا است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: سربازان جان‌برکف جمهوری اسلامی ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح با توانمندی بسیار عالی در سطح دنیا این پیام را مخابره می‌کنند که ایران، ایران قوی است.

وی با بیان اینکه پیام این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که جمهوری اسلامی ایران به قله‌های رفیع علم دست پیداکرده است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از این علم در راستای کار های صلح‌آمیز استفاده خواهد کرد.

مجتهدی با بیان اینکه اگر بخواهد کوچک‌ترین تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران انجام شود این فناوری‌ها می‌تواند در دفاع از کشور به کار گرفته شود و این پیام را دشمنان به‌خوبی درک می‌کنند، افزود: دشمنان پیام این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‌خوبی درک کرده‌اند و نشانه آن، این است که تمامی رسانه‌ها این اقدام سپاه را پوشش دادند و آن را ساعت‌ها تحلیل می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت دشمنان بعدازاین اقدام انقلابی سپاه پاسداران، تأکید کرد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نگرانی در دل دشمنان ایجاد کرده است و این‌یک پیام بزرگی است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر