logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۶۸۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

رژیم صهیونیست جواب گستاخی خود را گرفت

رژیم-صهیونیست-جواب-گستاخی-خود-را-گرفت-
معاون استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌‎های استان زنجان با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل می‌داند که آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی پشتیبان او هستند و به امید پشتیبانی آنهادست به اقدامات غیر انسانی می‌زند گفت: رژیم صهیونیست جواب گستاخی خود را گرفت.

حجت‌الاسلام علی جاهدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با بیان اینکه همانطور که رهبر عزیز انقلاب فرمودند؛ رژیم صهیونیست رو به افول است و اگر در همین وضعیت باقی بماند سقوط آن حتمی است اظهار کرد: ایران جواب دندان شکنی به رژیم صهیونیست داد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رژیم جعلی اسرائیل می‌داند که آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی پشتیبان او هستند و به امید پشتیبانی آنهاست که دست به اقدامات وحشتناکی در غزه می‌زند و حمله به کنسولگری ایران در سوریه کاری اشتباهتر بود که این رژیم مرتکب شد.

معاون استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان عنوان کرد: ایران با تدابیر به جا با طرح نقشه برای حمله به رژیم صهیونیست به جهان ثابت کرد که دارای تجهیزات جنگی قوی است و کسی نمی‌تواند با آن مقابله کند.

حجت‌الاسلام جاهدی افزود: چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند؛ رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهیم کرد و این امر انجام پذیرفت و این رژیم جواب بی‌احترامی و بی‌حرمتی خود را گرفت.

وی گفت: در هر صورت قبل از حمله ایران به رژیم صهیونیست عملیات روانی علیه این رژیم بیشترین ضربه را بر پیکره آنها وارد کرده است و طبق آیات الهی احتمال فرار دست جمعی آنها محیا شده و سیاست جبهه مقاومت هم در همین راستا است.  

حجت‌الاسلام جاهدی گفت: بار روانی سنگینی حمله ایران بر رژیم صهیونیستی وارد کرده است و  عملیات روانی ایران بر علیه این رژیم نتیجه بخش بود و اگر حرکتی از جانب رژیم صهیونیست احساس شود این بار جواب کوبنده‌تری از جانب ایران دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر