logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۶۹۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

رژیم صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی ایران مستاصل است/ حضور ایران در حیاط خلوت آمریکا

رژیم-صهیونیستی-در-برابر-جمهوری-اسلامی-ایران-مستاصل-است-حضور-ایران-در-حیاط-خلوت-آمریکا
امام جمعه سلطانیه گفت: سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر تغییر راهبرد این رژیم در برابر ایران و هدف قرار دادن خود ایران به جای مقابله با کشورهای محور مقاومت نشان دهنده شکست ناپذیری ایران و استیصال رژیم صهیونیستی در برابر ایران اسلامی است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: بهترین اسامی برای فرزندان اسمی است که عبودیت و بندگی دلالت کند و اسامی ائمه معصومین از بهترین نام هاست.

وی با گرامیداشت هفته کشاورزی، به اهمیت کشاورزی اشاره کرد و با بیان اینکه اگر غذا نباشد، زندگی نخواهد بود و کشاورزان غذای انسانها را تامین می‌کنند و گنجهای الهی را از زمین استخراج می‌کنند، ابراز کرد: اقتدار غذایی مثل اقتدار نظامی برای هر کشور ضرورت دارد و اگر اقتدار غذایی نباشد، اقتدار نظامی کارآیی نخواهد داشت و این نشانگر اهمیت کشاورزی است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به کمبود آب و برق و تاکید بر صرفه جویی در مصرف آنها و با بیان اینکه قطع برق نباید موجب خسارت به محصولات کشاورزان شود، تنها راه علاج و جبران کمبود آب و برق را صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف دانست و ادامه داد: با کمبود آب، امنیت غذایی نیز به خطر می‌افتد.

حسینی نسب با اشاره به سفر رئیس جمهور ونزوئلا و ترکمنستان به ایران، هفته گذشته را هفته پررونق دیپلماسی اقتصادی دانست و با اشاره به اهمیت روابط ایران و ونزوئلا، همکاری این دو کشور را بعنوان دو کشور صحنه گردان ضدیت با آمریکا با اهمیت دانست و تصریح کرد: روابط ایران و ونزوئلا باعث حضور فعال ایران در حیات خلوت آمریکا شده و هم منجر به تقویت جبهه ضد آمریکایی در کنار گوش آمریکا و هم به تقویت همکاری اقتصادی ایران و ونزوئلا می‌شود.

وی همچنین سفر رئیس جمهور ترکمنستان را به ایران با توجه به سیاست ایران مبنی بر گسترش روابط با همسایگان با اهمیت دانست و عنوان کرد: ایران با گسترش روابط با کشورهای همسایه و کشورهای دیگر نشان می‌دهد که هم توطئه غرب برای منزوی کردن ایران را خنثی کرده و هم فشار حداکثری دشمنان را شکست داده است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر تغییر راهبرد این رژیم در برابر ایران و هدف قرار دادن خود ایران به جای مقابله با کشورهای محور مقاومت و تشبیه ایران به اختاپوس که نشان دهنده شکست ناپذیری ایران و استیصال رژیم صهیونیستی در برابر ایران اسلامی است، افزود: دشمن بداند اولا در این سال‌ها در مقابله با دستان اختاپوس که همان جریان مقاومت در عراق، لبنان و سوریه است درمانده شده و ثانیا با هدف قرار دادن ایران نابودی خود را تسریع خواهد کرد و انتقام ایران شدیدتر خواهد بود.

خطیب جمعه سلطانیه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید، با تجلیل از مقام والای این شهید به مجاهدت و مبارزات این شهید بر اساس اسناد رژیم بعث عراق و در اسناد ساواک پرداخت و با بیان اینکه ساواک در اسناد خود از شهید چمران بعنوان یک مبارز نام می برد که رژیم پهلوی را باور نداشت و رژیم بعثی نیز از مبارزه با شهید چمران درمانده می شود، خاطر نشان کرد: شهید چمران مبارزی پرهیزکار و معلمی متعهد بود که الگوی اساتید بسیجی است.

حسینی نسب با تبریک روز اصناف و با اشاره با سابقه ارزشمند اصناف در انقلاب و پایبندی به ارزشهای اسلامی و تاکید بر حفظ این سابقه ارزشمند و با بیان اینکه شأن نزول آیه نماز جمعه دعوت کسبه به نماز جمعه است و با بیان اینکه حضور در مساجد و نماز در موقع اذان و نماز، بهتر از تجارت است، ابراز کرد: همکاری کسبه و اصناف در ایام کرونا و تبعیت از قوانین و مقررات قابل تقدیر است و انتظار است در طرح مردمی سازی یارانه ها هم تابع مقررات و قوانین باشند.

امام جمعه سلطانیه با قدردانی از اقدام سریع نیروی انتظامی در دستگیری سارقان بانک ملی تهران، امنیت همه جامعه را از ضروریات زندگی دانست و افزود: پلیس برای مردم امنیت آفرین و برای جنایتکاران  وحشت آفرین است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر